dimecres, 17 de febrer de 2016

Cecile

Ella és Cecile McLorin... a veure com reps la seva música, aquí la sents en aquesta peça tan universal, i si vols saber més d'ella aquí et deixo una entrevista que li va fer El Pais fa un temps: 

"En realitat, ser cantant és una cosa que mai em vaig plantejar, entre altres coses perquè he passat mitja vida sense saber què fer. Jo era la típica adolescent dubitativa. M'agradava cantar, però també m'agradava anar a l'escola, llegir... Veia a algú cantant òpera per televisió i volia ser cantant d'òpera; veia una pel.lícula de Walt Disney i volia formar part d'això. Realment, no sabia el que volia."
 



Quan em pren als seus braços, em parla baixet, veig la vida en rosa...

Tendre, suau, acariciant, de balanceig sensual...

5 comentaris:

Helena Bonals ha dit...

Jo hi va haver un moment que no sabia si fer història de l'art o filologia, i vaig haver de tirar pel dret. En canvi, abans, que volia fer disseny gràfic ho tenia claríssim.

Gràcies per posar-nos aquesta música tan relaxant, en el teu estil habitual.

joan gasull ha dit...

sembla que al final va encertar el camí, almenys les nostres orelles ho agraeixen

GEMMA ha dit...

Helena, a mi m'agradaria viure moltes vides per fer un compendi de disciplines i concretar així la que voldria que fos la meva futura professió, doncs no sé si avui existeix, crear no té límits! Aquesta música dius que és relaxant, doncs ja saps quan necessitis calma aquí la tens. Salut, bonica.

Joan, si jo també crec que ha fet una bona elecció, i encara té temps per perfeccionar possibles dubtes. Salut!!

Maijo Ginovart ha dit...

Uff! Quina carícia per a l'ànima! Me n'alegro de veure't de nou per aquest món i encantada de que m'acompanyis amb la teva música en els meus moments més creatius :-)

GEMMA ha dit...

M'agrada que hi siguis, Maijo!!!