diumenge, 16 de març de 2014

Rellevant

La darrera pel.lícula que he anat a veure al cinema, és La gran belleza, que aquest treball sí que el considero un gran film, encara que sàpigues que es tracta d'un cinema poc convencional. Una proposta amb ampli encant, a més d'amena i de fragments d'agradable simpatia. Versa sobre una amalgama de bons continguts, excel.lent banda sonora i preciosa fotografia.


Aquest fresc somriure és el record que em ve darrerament a la ment quan penso en aquesta plaent història. Aplaudeixo a Toni Servillo com a protagonista principal i al seu director Paolo Sorrentino.

5 comentaris:

fanal blau ha dit...

La veritat és que molta gent en parla marevelles...
Bon dia, Gemma!

joan gasull ha dit...

esbrinaré més coses, no la coneixia però és interessant de saber que hi ha coses diferents a les convencionals i tant previsibles com sempre

Helena Bonals ha dit...

Jo no vaig al cine ni miro la tele, tot és treballar i fer blocs a la meva vida!

Carme ha dit...

Ja me l'han recomanada unes quantes vegades... hi aniré, sí!!!

GEMMA ha dit...

Ben recomanable, d'aquelles pelis que em quedaran dins del bon record.

Salutacions, companys!