dilluns, 6 de maig de 2013

Descoberta

Potser encara no has descobert a Sixto Rodriguez, el cantant que sense saber-ho: va inspirar un moviment de llibertat en els moments més durs de l'apartheid. Va ser l'únic cantant que va arribar a ser popular a Sud-àfrica amb un missatge polític subversiu, va ser un referent per al moviment liberal blanc al país. I ell, el senyor Rodríguez, de Detroit natal sense tenir-ne cap notícia. La seva única certesa, de fet, després de dos discos publicats el 1970 i 1971, va ser la del simple fracàs.



Encara pots veure el gran documental Searching for Sugar Man a cinemes de Barcelona, però escoltar-lo en directe ja et serà més difícil perquè s'han esgotat les entrades pel Festival Barcelona Sound, era una gran oportunitat, esperem que torni per aquí aviat.

Algú ben especial m'ha obsequiat amb aquest cd, i no trigaré en anar a veure el documental que amb ganes també m'ha recomanat. Quina sort és tenir a prop vives complicitats que et puguin sorprendre amb fantàstiques descobertes com ara a mi aquesta.

Quina delícia tot plegat, gràcies.

6 comentaris:

maijo ha dit...

Gràcies per compartir.
Una abraçadeta.

novesflors ha dit...

Ui, me n'acabe d'adonar que el vídeo dura gairebé una hora!!! Me'l posaré com a música de fons mentre circule per la xarxa.

Ester ha dit...

M'encanta Gemma...gràcies per compartir-ho. Quina sort que et facin aquest detallassos...Que no s'acabin mai aquestes delicies...

Jordicine ha dit...

Em vaig comprar "Cold fact". M'encanta!

annna ha dit...

Ja n'havia tingut notícies per un amic molt culte musicalment .
Gracies per recordar-m'ho!!

GEMMA ha dit...

Recomanadíssim el documental!! Crec que m'he convertit en una mena de fan d'aquest humanàs.

Salutacions i amunt l'autenticitat!