dimarts, 12 de març de 2013

Frenesí

Et convido a delirar una estona segons ens brinda el sapient escriptor i periodista uruguaià Eduardo Galeano:



I deixo remarcat el significat d'utopia que Fernando Aguirre, director de cinema argentí, va definir en una ocasió:  "La utopia està en l'horitzó, jo sé molt bé que mai l'agafaré, que si jo camino deu passes d'ella s'allunyarà deu passes, com més la busqui menys la trobaré perquè ella s'allunya a mida que jo m'acosto, la utopia serveix per a caminar."

De fons acompanya el so del piano del nostre magnífic pianista català Ignasi Terraza.

8 comentaris:

Carme ha dit...

Una bona delirada... m'ha agradat.

I la definició d'utopia és genial!

Bona nit, Gemma!

Sílvia ha dit...

Jo també me'n vaig a dormir amb aquesta utopia, tan real. I la música m'acompanya. Una abraçada!!

Helena Bonals ha dit...

La utopia ens hauria de moure a tots. Alguna cosa s'acaba trobant.

Ester ha dit...

M'agrada la definició d'utopia.
Potser ja toca posar-se a caminar cap a ella
Gràcies Gemma

maijo ha dit...

Vaig veure el programa i m'ha agradat recordar-lo.
Una abraçada, Gemma.

GEMMA ha dit...

Que la utopia ens serveixi doncs per a caminar.

Hi ha persones que es fan escoltar i, fins i tot ens agrada de repetir, per a mi són estones sublims.

Bona setmana boniques!

Rachel ha dit...

M'encanta delirar d'aquesta manera. Vaig conèixer l'obra de Galeano amb "Patas arriba. La escuela del mundo al revés". A cada pàgina que girava trobava alguna frase, algun pensament que m'obrien els ulls. Escoltar-lo és tot un plaer, és entrar a l 'escola que posa les coses del dret.

GEMMA ha dit...

Quin plaer més nutritiu que algú o alguna cosa ens obri els ulls. M'agrada això que has dit "l'escola que posa les coses del dret". Salut, Raquel.