dimarts, 19 de març de 2013

Autodidacta

Descobreixo dins del programa d'aquests dies del Festival de Jazz de Terrassa al vocalista nord-americà Gregory Porter, qui va presentar el seu segon disc la passada setmana a Catalunya:



Està en bones mans... Sé que és dur, observant els canvis en les nostres vides, però jo vull que la teva filla sigui la meva dona...

No fa massa temps que es dedica a cantar de manera professional, dins d'una amalgama de gèneres músicals, i la gran majoria de les peces d'aquest nou àlbum són seves, lletres cuidades i moltes d'elles compromeses. Alguns diuen que dins de l'estil de cantant de jazz se semblaria a Nat King Cole, potser si, a mi no m'ho ha recordat però, si més no aquesta peça que he posat d'enllaç.

3 comentaris:

Carme ha dit...

A no no me'l recorda gens i m'ha agradat molt més.

novesflors ha dit...

A mi tampoc no me'l recorda. M'ha agradat la cançó, molt agradable.

GEMMA ha dit...

A qui si vaig sentir en directiva ser el concertada cloenda del festival, guitarres a ritme Gipsy Perón oblidar mai.
Salutacions i bona música boniques!