dimecres, 25 de juliol de 2012

Refresca't

Un massatge amb glaçons?


Com no, endavant!

9 comentaris:

Carme ha dit...

No, no... no tinc tanta calor, ara mateix :)

novesflors ha dit...

M'agrada xuclar els glaçons però un massatge ja seria massa...

joan gasull ha dit...

s'ha d'estar a una temperatura molt alta per un massatge amb glaçons.

Audrey ha dit...

Ostres..., jo hauria de tenir molta calor i sóc de mena fredolica.

Bon vespre!

annna ha dit...

Dies enrrera venia més de gust...
Molt suggerent, però!

Bona nit -:)

Sílvia ha dit...

Uiiii, de bon matí no... gràcies! Però hi ha moments del dia que m'hi banyaria. Bon dia, Gemma!

Helena Bonals ha dit...

Jo tinc una tendinitis que hi van molt bé els glaçons!

Toni ha dit...

Jo un amb café si us plau :o)

GEMMA ha dit...

Veig que a la majoria no li ha vingut de gust la fresca proposta massagística, bé, amb els glaçons es poden fer altres coses, vosaltres mateixos, a imaginar.

I de cafès amb gel, aquests dies, n'he fet uns quants.

Bons dies, macos!