dimecres, 20 de juny de 2012

Preludi

El català Xavier Dotras dóna nom al seu trio jazzístic. I encara que ha actuat a les sales i auditoris més importants de Catalunya, encara no he tingut el gust d'escoltar-lo en directe, de fet el desconeixia fins fa pocs dies. El seu darrer disc Preludes està inspirat en la forma clàssica de preludi i pren elements compositius tant de compositors clàssics, de jazz com de música de pel·lícules.



Si t'agrada, sàpigues que tocarà a la Pedrera aquests dies d'estiu.

5 comentaris:

novesflors ha dit...

Doncs he de dir que sí que m'ha agradat aquesta peça que, segons apareix al vídeo, està inspirada en Chopin. Els ha quedat molt bé.

maijo ha dit...

M'ho apunto!

GEMMA ha dit...

A mi cada cop m'agrada més el so elegant d'aquest trio. Els estic descobrint.

Bona setmana, guapes!

Petonets

Col·lectiu d'antiartistes ha dit...

Em fas descobrir un músic que, pel que se sent aquí, és molt interessant.
Gràcies, Gemma!

GEMMA ha dit...

De res Eduard, m'alegra que així sigui. Bon cap de setmana!