dilluns, 14 de maig de 2012

Gotes de mar

Vaig trobar molt interessant el darrer programa de Thalassa de la setmana passada en que es parlava de les propietats per la salut de les gotes de l'aigua del mar. 

El 94% de l'aigua de la terra és aigua de mar, d'ella en va sortir la vida fa més de 3.600 milions d'anys. El gran poeta tràgic Eurípedes va dir que l'aigua de mar cura totes les malalties de l'home. Se'n sap molt, però molt s'ha oblidat. I va ser el científic francés René Quintón qui va descobrir que tots els vertebrats som aigua de mar isotónica, que serveix com a regeneració cel.lular automàtica, per tant som autoreparables...

Aquí et poso el reportatge que va passar canal33 el divendres passat:



A veure què et sembla.

3 comentaris:

novesflors ha dit...

Ara mateix no tinc temps de veure el vídeo (ja tornaré a passar per ací) però sí que puc dir-te que jo he pres ampolles de QUINTON ISOTÒNIC que, per cert, estan saladetes i molt bones.

Audrey ha dit...

Molt interessant el que expliques..., a veure si em poso el video!.

Gràcies per compartir-ho.

GEMMA ha dit...

Hola Novesflors, jo també vaig prenre'm aquestes ampolletes que comentes, salades com el mateix mar. I crec que de tant en tant ho hauríem de tornar a consumir.

Hola Audrey, et recomano que el vegis, és del tot vivificant.

Bon cap de setmana, boniques.