dimecres, 28 de desembre de 2011

Que...


el 2012 et sigui un any ple de bellíssims colors!!

20 comentaris:

XeXu ha dit...

Jo no sóc massa de coloraines, però si això vol dir que sigui un bon any, t'ho deisitjo a tu també!

òscar ha dit...

Tinc l’estoig preparat de fa setmanes. Estic fart del blanc i negre del ’11.

Moooolt bon 2012, Gemma!!!

mar ha dit...

Doncs com que a mi m'encanten els colorins... per a mi és un desig compartit i bell.

Molts petons bonica!
De tot cor!

Calpurni ha dit...

Que també siga per a tu ple de colors, salut i benaurances.

lolita lagarto ha dit...

Gemma, color cool-or colorets coloraines i rampoines..
la vida és una tòmbola.. de luz y de coloooor de luz y de coloooor, tómbola!
et desitjo aquell color que tan t'agrada.. per l'any Dotze!

Alyebard ha dit...

Gemma. Una molt bona i acolorida entrada d'any!!

Helena Bonals ha dit...

Jo sí que sóc de coloraines! Bon any nou!!!

novesflors ha dit...

I que els colors agafen un tint de perfum i melodia.
Bon 2012.

fanal blau ha dit...

Des del primer dia que vaig aterrar aquí, els teus colors em van semblar ben bonics!
Bellíssims per a tu també, Gemma!
Des del cor i amb colors, una dolça estrena del dos mil dotze!

Carmen ha dit...

¿Què hi tinc jo a veure, digueu-me homes,
amb les espases i les batalles?
L'única estrella que prenc per guia
és la del gaudi i de la música.
Feliç any 2012!!

Rachel ha dit...

de colors, de bones sensacions, emocionant, amb grans moments...que també ho sigui per tu!

Petooons

David ha dit...

Molt bon any, Gemma!

ricard ha dit...

Reservarem el blanc i negre per a les pel·lícules. Bon any!

Félix Amador-Gálvez ha dit...

Feliz entrada de año.

2012 será un gran año lleno de grandes cosas

Ventafocs x ha dit...

Que els colors s'espargeixin màgicament per els racons de tots els cors. Molt Feliç Any Nou, Gemma!

maijo ha dit...

Aquests colors sembla que volin. Feliç any, Gemma.

jordicine ha dit...

Amb moltíssims colors i música, GEMMA. Clar que sí. Un petó.

Joan Fer ha dit...

I que ens ho poguem seguir explicant! Bon 2012, Gemma! ;)

Miss Yuste ha dit...

Ja m'agradaria, però certament no l'he pogut començar bé.

Una abraçada,
Miss Yuste.

GEMMA ha dit...

GRÀCIES a tots, que seguim compartint temps i colors!

Una abraçada