dimarts, 26 de juliol de 2011

Sondejar

Dues noves enquadernacions, on la unió en cadeneta dels diferents quadernets queda a la vista, aquest fet caracteritza aquest tipus de cosit copta.


Després d'un temps d'aprendre i familiaritzar-me en algunes tècniques d'enquadernació artesanal, tinc ganes ara de posar-me a experimentar d'una manera més personal en les arts del llibre, i com que ja disposo del meu petit racó creatiu espero que la inspiració i les idees es puguin materialitzar més fàcilment.

Explorant-ho a pas pausat.

6 comentaris:

Alyebard ha dit...

Quina paciència! Però tant quedat molt bé. Jo no sabria com posar-m'hi.

David ha dit...

Segur que el resultat tan fantàstic ja és prou recompensa però trobo que el que fas ho hauria de conèixer més gent. Salut!

fanal blau ha dit...

Quines preciositats, Gemma!
Ara feia una passejada per les entrades de l'enquadernació, i segur que amb la teva perseverança, l'experimentació i exploració de i en les arts del llibre, et serà més que rica.
Ja t'imagino!

Tinguis molt bon dia, bonica!

maijo ha dit...

Preciós! Per a mi ja ets tota una mestra. Tenir ganes d'experimentar vol dir que ja tens ales. Ara, a volar!
I ja ens faràs un curset d'estiu!

Barcelona m'enamora ha dit...

Ostres, les has fet tu aquestes llibretes? Quina artista. Molt maques! Per molt que miro les fotos no acabo de veure com s'aguanten les pàgines...

GEMMA ha dit...

Alyebard, capbussada dins la creativitat la paciència és un plaer immens.

David, tindré en compte la teva proposta.

Fanalet, he fet el mateix passeig que tu, bona idea, veig que he iniciat ja un camí, a veure com anirà continuant.

Maijo, segons tu ja tinc ales, però a veure si sé volar!

Bcn m'enamora, benvinguda, si les he fetes jo, i les pàgines s'aguanten lligades pel cosit que es veu.

Una abraçada per a TOTS, gràcies macos pels ànims!!!

Bon estiu, que passeu uns molts bons dies. Fins la tornada!