divendres, 29 d’abril de 2011

Nina

Destacar la impactant i radiant interpretació de l’actriu d'origen isrealí Natalie Portman a Cisne Negro, l'artista brilla en tot el seu elevat joc de llums i penombres, transmetent a l’espectador emotives espurnes en el transcurs de tota la pel.lícula.

La ballarina Nina, com es diu la protagonista, viu desbordada de fantasmes estranys que li són propis i habita presa d’un munt de cotilles que la fan incòmodament fràgil, per tant el repte que cal que s’imposi si vol trobar la clau pel seu anhelat alliberament serà madurar per tal de trencar els lligams que l’encadenen.

Un film de trama agradablement expectant, despresa d’un munt de bellesa visual i acaronada tota ella per una banda sonora excel.lent.


Bona pel.lícula, del tot recomanable.

6 comentaris:

òscar ha dit...

Vaig sortir de veure "Cisne negro" un pèl desconcertat ja que, malgrat trobar el treball de tot el repartiment molt i molt encertat, la peli no em va acabar de fer el pes.

Val a dir que la meva dona la va trobar del milloret de l'any.

maijo ha dit...

A mi em va agradar. Em va enganxar des d'un principi. Hi havia escenes que les vaig trobar d'una rudesa bestial, que xocava amb la sensibilitat de tota l'obra, potser per aquest motiu vaig sortir del cinema impactadíssima.

fanal blau ha dit...

Encara no l'he vist, però tinc ganes de veure-la.
Bon cap de setmana!

novesflors ha dit...

Quan la van estrenar tenia pensat anar a veure-la però no vaig poder i encara la tinc pendent.

babel36 ha dit...

Una estética y una actuación de la Portman impresionantes, la verdad. La trama de la película es lo que no me acabó de cuajar. Demasiado obsesiva, no? Bueno, es que Aronofsky, que retrata muy bien las obsesiones humanas, parece haber cogido ese hilo de una forma un tanto insitente. Y yo tenía ganas de algo más novedoso en sus planteamientos. Será eso, serán cosas mías, supongo. Porque a todo el mundo le ha gustado esta peli...

Un saludo, Gemma

GEMMA ha dit...

A qui encara no l'ha vist a veure doncs si té l'oportunitat de viatjar-la!

Gràcies a tots, i bon cinema!