dimecres, 2 de febrer de 2011

Patience

Com la persona té paciència per fer art? Perquè la creació artística és una experiència d'alegria plena. Una persona no requereix de paciència pel plaer.

Aquest és el missatge que guarda la següent obra d'art de Randi Parkhurst, que com no pot ser descrita amb paraules ni imatges, gaudeix del video, jo he flipat.

La paciència s'obre revelant 19 llibres fets a mà, aquests inclouen papers fets a mà i també papers pintats per la pròpia artista.


Preciós, m'encanta.

Hi ha mans d'enginy sublim!

9 comentaris:

fanal blau ha dit...

Preciós, al·lucinant i màgic!!!
Gràcies pel regal!

joanfer ha dit...

Impressionant!! Ostres, jo només de pensar la paciència que s'ha de tenir per fer això... ja em poso dels nervis! hahaha... ;)

òscar ha dit...

Paciència feta màgia. Una passada!

garbi24 ha dit...

molta i molta paciència....

Jordi Solà Coll ha dit...

Si, com deien, la paciència és la mare de la ciència, i, ergo, com abans, l'art és una ciència, cal tenir-ne les dosis necessàries per crear...

Ester ha dit...

Ostres Gemma quina passada. M'ha encantat. Increible!! quina creativitat i quines manetes!!!! GRÀCIES per compartir-ho amb nosaltres
PETONS plens de colors

maijo ha dit...

És un petit univers on tot encaixa. Dóna molt que pensar... Cap buit, una joia dins d'una altra, unes mans que es mouent amb una delicadesa extrema, creadora. És una feina magnífica, un joc, un ball.
Gràcies.

Iris ha dit...

I tant!!! Molta paciència cal tenir per fer aquestes meravelles, tot i que tu també en tens molta, que ho he pogut comprovar a les meues mans!!!
Aquell detall no se m'oblidarà mai. Helena també el va veure!!!

Una gran abraçada i que continues sent tan artista!!!

GEMMA ha dit...

I també m'encanta que us agradi.

El plaer no coneix l'esforç de la paciència, jo també ho sento així. Perquè aleshores tot el demés sembla que cesi menys el vibrant plaer del temps present.

Bon inici de setmana a tots!