dijous, 16 de desembre de 2010

Extraordinari

Ahir Tv3 feia ressó del gran prodigi musical/vocal d'Andrea Motis, no puc deixar de no posar-ho per aquí, és una passada:



Aquesta noia de només 15 anys promet, i moltíssim. Ja ha tocat amb grans jazzmans com pot ser Ignasi Terrassa i Josep Maria Farràs. I jo encara no me n'havia enterat!

La seva família artística és la Sant Andreu Jazz Band conformada per gent molt jove, i és de la mà del qui la dirigeix, en Joan Chamorro, amb qui presenta el seu primer disc: Joan Chamorro presenta Andrea Motis.

I que bé tenir-la tan a prop, ben accessible pels d'aquí.

11 comentaris:

òscar ha dit...

Vaig veure-la ahir al TN quan la presentaven com un Norah Jones catalana. Un prodigi!

lolita lagarto ha dit...

la vaig veure a l'auditori del Fnac, es un crack! i segur que bona part del mèrit el té en Joan Chamorro, un mestre excepcional, gran entusiasta del jazz i de la musica en general, vaig tenir la sort de tenir-lo com a professor de solfeig al taller de musics, es bonissim!

Ester ha dit...

Jo també ho vaig ahir al TN migdia (hehehe..) i realment és sensacional.

Mireia ha dit...

No la coneixia!!

garbi24 ha dit...

Jo tampoc la coneixia...però si té una veu fantàstica

fanal blau ha dit...

Extraoridinari, extraordinària!
Gràcies per la descoberta, Gemma.
Coincidim amb gustos musicals! :)

Martona ha dit...

La coneixia i és prodigiosa, un gran descubriment sense dubte.

maijo ha dit...

M'agrada. Te una veu molt peculiar.
Tinc ganes de sentir-la més vegades.

Rosana ha dit...

Què mona, per favor... fa dies vaig sentir que vindran al festival de jazz de Terrassa al març! No m'ho perdo, m'encanta!
Un petó, Gemma!

Iris ha dit...

No la coneixia, moltes gràcies per presentar-me-la. ës un crack.

Que passes molt bones festes de nadal.

Vaig tancar un bosc fa poc, però ara he obert un teler, supose que ja m'hauràs reconegut!!!

Us he deixat un regalet allí!!!

M'he fet seguidora per a poder seguir-te des del nou llistat de lectura del nou blog.

Des del teler del record, Joana.

GEMMA ha dit...

Ei, viatgers!

Que ens deleitem de bones sensacions tot gaudint del que considerem bona música.

Salutacions!