dimarts, 16 de novembre de 2010

Transparència

Va ser amb aquest treball del 2005 Transparente que vaig descobrir la gran veu de la moçambiquesa Mariza, coneguda pels seus compatriotes com la perfecta divulgadora de la cultura portuguesa a través de la seva manifestació característica del fado.

Si t'agrada sàpigues que vindrà pel Festival del Mil.leni per presentar el seu nou disc, un viatge de tornada a les seves arrels. I la cantant catalana Maria Coma serà l'artista convidada.



... Aquestes coses del destí...
jo vaig néixer per cantar....


I tu saps quin és el teu destí? Jo ni flowers, però ja tinc l'entrada!

6 comentaris:

lolita lagarto ha dit...

M'encanta la Marizza, i la Maria Comas moltissim, sobretot al seu grup "las migas".
El meu desti em sembla que poc a poc es va semblant a la meva realitat, la meva realitat..soc incapaç de definir-la.
molt bona tria!

Joana ha dit...

Gràcies Gemma, sempre és un plaer passar per ací, mai te'n vas amb l'espèrit buit.

Genial la teua tria!!!

Helena Bonals ha dit...

El meu destí és ara i aquí, justament perquè és passat i futur alhora.

fanal blau ha dit...

M'encanta la Mariza!!! Molt!
He vist que gairebé no queden entrades...a veure si el destí m'ho permet!!!

:)

Tonina ha dit...

Preciós, una gran veu.
Sempre é suna delícia escoltar-la.
El destí, dius? Ni idea, reina!
Una abraçada

GEMMA ha dit...

Per què... què és el destí?

Hola Lolita, el que comentes sobre realitat i destí diria que és complexa d'explicar. Desitjo que malgrat la teva realitat et sigui difícil de definir-la la visquis gaudint-la plenament!

Hola Joana, gràcies a tu, que viatge plural aporti alguna coseta per l'esperit és fantàstic.

Hola Helena, els teus comentaris sempre em fan pensar, gràcies per aportar-me. Estar per l'ara, probablement és el destí més accessible.

Hola Marta, a veure doncs si trobes entrades, si per algun imprevist inoportú (que espero no passi) no podés anar-hi pensaré en tu i te la passo!

Hola Tonina, quant de temps? He vist que has de nutrir la teva pàgina "Papallones", tens previst fer-ho? Jo t'animo a fer-ho.

Un grapat d'òsculs per a totes vosaltres!