dilluns, 15 de novembre de 2010

Proposició

L'esforç i la constància són la base de l'èxit.

És el que llegia ahir en una gran pancarta publicitària mentre feia unes piscines en un centre esportiu. Informació motivadora i estimuladora, un gest agraït, davant de pròposits i objectius que un vol complir i li costen un munt de perpetuar, tan sigui dins com fora de l'aigua.


Jo més d'un cop m'he penjat emblemes escrits per casa per ajudar a mantenir la meva consciència ben entusiasta, i m'ha resultat del tot efectiu.

4 comentaris:

garbi24 ha dit...

Jo també faig coses d'aquestes com a recordatori a tasques que no és poden oblidar.

estrip ha dit...

una bona mamnera de no oblidar les coses importants!

Joana ha dit...

Jo no he he fet mai, però intentaré provar a veure si millore en alguna cosa, que sóc un caos total.

GEMMA ha dit...

De veres, durant una època vivia inundada de papers penjats per casa, i em va anar de conya per ser forta davant de circumstàncies difícils i poder resoldre'm amb èxit. Ara, si ho necessités, optaria pel mateix sistema.

A mi m'és molt efectiu!