dijous, 14 d’octubre de 2010

Sol plural

Viatge plural ha rebut un premi de part de A cau d'orella... , disculpeu-me però si trenco la dinàmica del premi i jo ara el concedeixo a tot el nombre de blocs que m'agraden: que són més de dotze, començant pel llistat dels meus blocs-simpatia, seguint pels que tinc lincats en d'altres apartats, continuant per aquells passejants ocasionals i que desconec, i acabant per tots aquells altres que encara tinc per descobrir, tenint ben present a les persones que se situen darrera o davant d'aquests donant-els-hi forma i contingut.


I per tant des d'aquí envio un SOL com el que jo he rebut a tots vosaltres, als qui ens mantenim units o ens hi mantindrem, per motius varis i amplis!

Gràcies Joanfer.

14 comentaris:

Joana ha dit...

Un premi molt ben guanyat, te'l mereixes, enhorabona!!!

Cris ha dit...

Com la Joana també penso que tens el premi ben merescut. Enhorabona! :-)

Un petonàs Gemmeta!

Ester ha dit...

me n'alegro Gemma!!realment et mereixes aquest premi.Gràcies pel sol que ens envies a tots els blogaristes....quin detall més maco PETONS

garbi24 ha dit...

Jo tampoc reparteixo mai premis, i mira que em fa il·lusió rebren però no puc triar entre tants, tothom em cau bé si no ja no hi entraria.
Felicitats

Clidice ha dit...

Felicitats :) pel premi i pel repartiment ;)

fanal blau ha dit...

Ben merescut, Gemma!
Gràcies per l'escalforeta del teu SOL!
una abraçada!

David ha dit...

Per molts anys!

maijo ha dit...

Gràcies, Gemma. Ho has fet molt bé!

Helena Bonals ha dit...

Molt bé! Te'l mereixes! És un premi dedicat en plural, doncs.

GEMMA ha dit...

Gràcies macos, és un SOL ple de llum que comparteixo amb tots vosaltres!

Rosana ha dit...

Tú si que ets un Sol!! ;)
Guapísisisisma!

(No actualitzo el meu blog, però et segueixo petita) Mmua!

joanfer ha dit...

Te'm mereixies sense cap dubte! Gràcies a tu... Petons! ;)

GEMMA ha dit...

Rosana, jo seré el sol però tu la LLUM!! Com et va la fotografia? Petons!

Belles salutacions, generós Joanfer!

Rosana ha dit...

La fotografia bé, vaig acabar al juny i aquest any li toca el torn a l'enregistrament i l'edició de vídeo! Estic molt emocionada amb aquest nou món del que no sé res de res!! Ja t'aniré explicant :))
Una fortísisisima abraçada!