dimecres, 27 d’octubre de 2010

Curós

Fins al 2 de desembre, Sonny Rollins, Chick Corea, Chucho Valdés, Omar Sosa, La Locomotora Negra, Buika, Marlango i Kenny Garrett, entre molts altres artistes, protagonitzen el 42 Voll-Damm Festival Internacional de Jazz de Barcelona.

Aquí deixo una fina peça, Crystal Silence, del peculiar i gran pianista nord-americà Chick Corea, que forma part del seu treball publicat el 1972 sota el nom "Return To Forever":



Es diu que va començar a tocar el piano a l'edat de 4 anys, i des d'aleshores ha tingut temps i oportunitat de tocar al costat de grans músics (com Miles Davis, Stan Getz, Roy Haynes, John Patitucci, Gary Burton...). De públic heterogeni i carrera caleidoscòpica.

A veure si t'agrada.

6 comentaris:

lolita lagarto ha dit...

ostres! tan de bo pogués anar-hi... abans hi anava sovint, ara l'economia no m'ho permet..
és un gran festival!!!

maijo ha dit...

Molt bo! Escoltant-lo em semblava entrar en una altra dimensió. Potser ho fet.

estrip ha dit...

un gran repertori en aquest festival.

fanal blau ha dit...

Me'n vaig a dormir amb la música. Gràcies! I, sweet dreams!

Joana ha dit...

Quina delicia escoltar-lo. M'ha transportat per paratges imaginaris molt llunyans!!! No el coneixia!!! El món està ple de grans genis per a mi desconeguts!!!

Moltes gràcies per descobrir-me'l, Gemma i gràcies per la haikufelicitació.

B7s, bonica!!!

GEMMA ha dit...

Aquesta peça em suposa un àpat de calma ben nutritiu, de seguits "repeats" sense cap mena d'empatx, al revés, la meva digestió és sublim.

Si aneu al Festival, que el gaudiu al màxim, ja m'explicareu.

Bon cap de setmana a tots!