dilluns, 20 de setembre de 2010

GMM


S h brgm tt, t crs q ns ntndrm?

15 comentaris:

Helena Bonals ha dit...

MNG també és una marca resumida.
És molt divertit aquest acudit. Jo, les poques vegades que escric un SMS, no abreujo, no sé per què. Tampoc m'agrada de dir 20-09-10, sinó dilluns, 20 de setembre del 2010.

garbi24 ha dit...

escurçar algun nom...pot passar, però quant es illegible ja no. Escriguem totes les lletres que tampoc costa tant....

Clidice ha dit...

ptsr si kns ntndrm, no trobs? ^^

als sms hi poso accents i apòstrofs i el que convingui, penso que a segons qui li estic fent la punyeta i em ve de gust ;)

David ha dit...

Ara que ho dius, tinc algun alumne que, de broma, algun cop m'ha dit DVD... Tenen una gràcia...

annna ha dit...

Home, jo enviava sms i escurçava, fins el punt que algu es va mosquejar.
Ara escric normal i escurço lo mínim o res.
La vida moderna ja ens porta massa velocitat amb altres coses no cal afegir-n'hi més!

Cris ha dit...

Jo amb aquestes coses és quan veig que he quedat completament desfassada...No entenc els missatges escrits així! necessito vint minuts per desxifrar-los!

Els nois/es d'avui en dia, vull dir els adolescents, ho escriuen tot així, de fet crec que el problema deu venir quan en un examen els fan escriure tot el text. Estic convençuda que posen k's a tot arreu i w enlloc de g.

Digue'm antiquada però jo que la resta de comentaristes m'estimo més emprar totes les lletres, signes de puntuació inclosos.

Som animals de costums... ;-)

Mcks Gmm!

Ester ha dit...

ostres Gemma tu he trigat la...... per entendre la frase!!! jejeje i això que sent profe em trobo molt sovint amb el que comenta la Cristina....
Bon acudit!
petons

Joan Sol ha dit...

Hola, Gemma!

Té gràcia l'acudit, però això d'abreujar els noms de persona no és una cosa d'ara: JFK, BB, CC...
Admeto que jo tampoc no me'n surto gens bé amb aquest llenguatge abreujat dels sms, que sembla un idioma nou, i prefereixo escriure amb totes les lletres i signes de puntuació. A més, el llenguatge escrit és la meva eina de treball i em sap molt de greu que el trinxin així.

De tota manera, crec que està bé que els joves tinguin el seu propi llenguatge i els seus propis codis de comunicació. Trobo que té un punt subversiu i està bé! La pena és que escriguin fatal la llengua "normal", per dir-ho així. I si a sobre llegeixen poc, ja em diràs com han d'escriure bé. En fi...

Per cert, m'agrada molt el canvi de "look" del blog; jo fa temps que també vull fer obres, però no acabo de trobar uns fons que m'agradin.

A reveure!

joanfer ha dit...

Ostres, com em recorda això als meus alumnes adolescents. Per entendre segons què necessites fer un màster! Bon acudit, GMM. Ptns! Jnfr... ;P

Joana ha dit...

n nrm a prr?

De vegades les noves modes resulten totalment ilegibles.

GEMMA ha dit...

Ostres quina ptd! Us havia contestat un per un de manera personal, i després de clicar el "publiqueu el vostre comentari" m'ha sortit un ERROR i no ha quedat guardaaaat!

Gràcies HLN, JN, CLDC, DVD, NNN,CRS, STR, JN SL i JNN, i disculpeu-me de que no torni a fer-vos una contesta personalitzada, m'agafeu ara mateix esgotada.

La propera espero i desitjo que no surti ni ERROR ni RRR.

Joan Sol ha dit...

Ja passa, Gemma; no pateixis. Una solució -que és el que faig quan he d'escriure diverses respostes o algun comentari llarg- és escriure-ho primer en Word, i després fer copiar i enganxar al blog. Així, si tens algun problema, no perds el que has escrit, i a més li pots passar el corrector.

Ànims i ens llegim!

GEMMA ha dit...

Gràcies Joan per la solució que em dones, de fet ja la conec, però la utilitzo en d'altres circumstàncies, encara que veient el que m'ha passat potser hauré d'ampliar-ne l'us.

Llopis i Llepes ha dit...

M'agrada...
(ema apostrof a ge erra a de a)

GEMMA ha dit...

Ok Llopis i Llepes, veig que t'agrada escriure totes les lletres. Bons castellers!