diumenge, 5 de setembre de 2010

Bon hàbit

I és que si... tens l'hàbit de prendre't les coses amb alegria, rars cops et trobaràs en circumstàncies difícils.


Cita de Robert Baden-Powell (1857-1941) el fundador del Moviment Scout Mundial o escoltisme. Activitat que neix com una manera de combatre la delinqüència a l'Anglaterra de principis del segle XX, buscant el desenvolupament físic, espiritual i mental dels joves perquè puguin constituir-se en "bons ciutadans". El sistema va ser ideat pel propi Baden-Powell i perfeccionat per Vera Barclay i Roland Phillips respectivament.

A més diuen que l'alegria es contagia, passa-ho.

6 comentaris:

fanal blau ha dit...

I quan et trobis amb circumstàncies difícils, sabràs prendre't les coses, si no amb alegria, amb una altra mirada més positiva.

Del tot d'acord, l'alegria es contagia!
Passem-ho!

:)

Una abraçada alegra!

joanfer ha dit...

Em faré meva aquesta cita, doncs... però sempre per a compartir-la, clar! ;)
Petons!

garbi24 ha dit...

Ja ens convé fomentar l'alegria

Mireia ha dit...

No coneixia la frase, però és el que intento aplicar en el meu dia a dia.

GEMMA ha dit...

M'alegra la vostra alegria!

Petons

Xitus ha dit...

Hola Gemma, he descobert el teu blog per casualitat i l'estic tafanejant. Puc? A veure si l'alegria se'm contagia també! :)