dilluns, 30 d’agost de 2010

Dissonant

No hi ha defecte que al principi no sigui un tret interessant i característic que dóna a la persona la seva peculiaritat, ni discrepança que no sigui una incitació dialèctica a l'enriquiment mutu de l'esperit.

Ens ho diu Julio Cortázar en el seu Libro de Manuel, són paraules que venen citades en una de les pàgines de Rayuela, novel.la que m'ocupa aquests dies i que m'ha sorprès gratament, de moment només et dic que l'estic gaudint, m'aporta, és de text intel.ligent.

(Imatge extreta d'aquí)

4 comentaris:

Mireia ha dit...

Jo RAYUELA el posaria en el top ten dels que he llegit.

GEMMA ha dit...

Hola Mireia, doncs a veure on el poso jo. Ara vaig al teu bloc que fa dies que no hi entro. Salut!

Joana ha dit...

Realment és un llibre molt interessant i com tu molt bé dius, intel·ligent

GEMMA ha dit...

Joana, veig que coincidim. Encara estic ocupada en la seva lectura, plena de documentades referències en notes a preu de pàgina, on a més el jazz és un tema ben recurrent i m'encanta el munt de citacions que se'n fa.