divendres, 28 de maig de 2010

Làbil


M'inunda de mirada.

9 comentaris:

garbi24 ha dit...

Esperant un bri de vent que els separi i els faci lliures una única vegada a la vida.
Bon cap de setmana, a poder ser, no tan volàtil

joanfer ha dit...

Quina foto més maca! No és d'estranyar, doncs, que arribi a inudar la mirada...
Bon cap de setmana, Gemma! ;)

Rosana ha dit...

Ai, aquestes flors...! No puc resistir la tentació de bufar i bufar fins que queden pelades :)
Pobretes meves :(
Preciosa imatge

fanal blau ha dit...

També me la inunda...perquè de menuts en deiem "angelets" i sempre es convidàvem a bufar-los i observar com volaven per l'aire.
Una abraçada, Gemma!

Siempre al filo de lo pisable ha dit...

jajaja...quines coses eh! Aquesta sensaciò que tenim tots de veure volar els pelets com petites plomes.

A mi també m'encanten. Bon cap de setmana Gemma.

Una abraçada

lolita lagarto ha dit...

Encara ara quan en veig d'angelets hi vaig darrera .. i torno a desitjar...

A mi també m'inunda la mirada de records i desitjos.

David ha dit...

Darreament m'estic aficionant a les flors i per aquí sempre en trobo imatges ben especials. Gràcies i salut!

函松 ha dit...

世間是非,要如水泥地般水過則乾。..................................................

GEMMA ha dit...

Joan, el meu cap de setmana ha estat bastant terrenal, entre altres coses m'he fet el meu primer bany al mar de la temporada 2010!

A mi m'atrapa Joanfer, per això me la poso ben visible. Gràcies!

Si Rosana, jo també tenia el costum de bufar-les de petita, i ara de tan en tan els hi ensenyo els més petits. Però tens raó, pobretes... aniré més en compte, només ho faré de manera excepcional. Petons, i ben retrobada!

Si Fanal blau, quan angelets bufats oi? jaja! Una abraçada!

Esther, veig que som moltes les bufadores! Estem per ajuntar-nos i posar a provar les nostres buferes. Una abraçada!

Lolita lagarto, molts més bons records i molts més desitjos!

David, afició fotogràfica o botànica? De fet les dues són ben interessants. Per aquí en veus perquè m'agraden molt les imatges de flors, fetes en macro, plenes de desenfocs; de fet jo n'he fet moltes. Salut!