divendres, 7 de maig de 2010

Elegant

Ella és la vocalista Kelly Flint, integrant del grup nord-americà Dave's true story, la peça és The World In Which We Live i sona així:



El món en el que vivim... Que complex se'm fa voler dir la meva concretant el que expressen aquestes sis paraules lligades. Hi ha tants móns dins del mateix que em perdo.

La seva veu se'm fa propera, això sí, i fa sentir-me còmode en el meu món, aquell més interior, més meu, que deu ser segurament el que sento com el més rar.

4 comentaris:

David ha dit...

Tens raó: música elegant i veu càlida. Me l'apunto, que no la coneixia. Salut!

annna ha dit...

Un plaer descobrir cosetes noves desde la teva finestra virtual.
Una abraçada.

joanfer ha dit...

El més bonic de tornar són els retrobaments... I el tornar-te a trobar m'omple d'alegria, Gemma!!

Un petonet ben fort! ;)

GEMMA ha dit...

Ok David, doncs que bé que hagi suposat per a tu una bona descoberta. Salut!

Hola Annna, gràcies bonica; "finestra virtual" m'ha agradat aquesta expressió! Una abraçada

Hola Joan, doncs ja veus ja som dos que estem contents. Gràcies filòsof alegre!