dimecres, 19 de maig de 2010

Diàfan

Poder crear un espai al meu gust i donar-li una utilitat pública. Aquesta idea alegra el meu cau d'emocions. Quin, on, com, de quina manera, en funció de què, per a què o per a qui... no ho tinc massa concretat, però intentaria sobretot que no hi manqués el més primordial: que hi contingués la companyia espaial idònia per sentir i notar que s'hi està a gust, que tot rutlla, que aquell entorn és especial, replè de belleses aliades, de fragància sensible, d'una gamma inspiradora que permet nutrir-se de múltiples benestars.

Seria un indret amb una sublim presència de físiques vàries, ubicant-ne una fòrmula de tresors volàtils, i seria un racó on m'agradaria que tu t'hi trobessis tant o millor que jo.

És un projecte que m'atrau el pensament des de fa temps, i que m'encantaria dur a terme algun dia, i si no passés, només de sentir el que sento pensant-hi ja m'ha valgut la pena. I és que ho trobo tan maco que els espais atrapin i transpirin ritmes interns màgics.


I que sa és somiar!

10 comentaris:

fanal blau ha dit...

I tant que sí Gemma!
De fet...ja l'estàs creant! :)
I s'hi està ben a gust!

lolita lagarto ha dit...

No sé si existirà mai aquest lloc,espero que sí, però almenys segur que existirà a la imaginació de tots els que et llegim, i creu-me és una satisfacció llegir un somni com aquest teu, quin bon rotllo!!
si crees l'espai, avisa'm que hi seré una assídua habitual!
La imatge preciosa..

Clidice ha dit...

un somni molt interessant, no deixis de somniar i fer-lo realitat :)

joanfer ha dit...

Un somni molt bonic. Quan l'assoleixis, no t'oblidis de convidar-nos. Dóna ganes d'anar i tot!! jajaja... ;P
Petons! ;)

garbi24 ha dit...

És sa i de moment gratis......que ja queden poques coses

David ha dit...

Un somni ben atractiu per com l'expliques. Avisa'ns si es fa realitat, eh?

estrip ha dit...

endavant les atxes!

Mireia ha dit...

esperem que es faci realitat!

Albert B. i R. ha dit...

El propi bloc ja és, en certa manera, aquest espai. Tots ens hi trobem a gust!

GEMMA ha dit...

Ostres Fanalet, tens raó (somric).

Lolita lagarto que maco el que dius...

Montserrat, ok, gràcies pel suport.

Joan, per suposat que ja hi estàs convidat abans de que existeixi.

Joan, ni una pela, ets català eh! jaja!!

David, i tant que t'avisaré.

Endavant amb tot Estrip!

Mireia, a veure si serà nen o nena... o un mix.

Si Albert, també m'ho ha fet veure així el Fanal Blau, teniu raó. I benvingut a Viatgeplural, que encara no t'havia vist mai estant-t'hi, per cert com està el Barça? Jaja! (és que he fet una ullada ràpida al teu bloc)

Per a tots: veig que podria ser que tingués aleshores dos espais! No està mal. M'alegro que en aquest us hi sentiu a gust.