divendres, 30 d’abril de 2010

Retorn

Reprenc el meu viatge plural, serà a partir d'ara a un ritme més (o molt més) pausat, però amb la mateixa il.lusió de sempre.

I mira, ho faig amb una enquadernació ben original, apresa en un curs recent, es tracta del flag book o ‘llibre bandera’, que es caracteritza per la seva estructura d'acordeó i els seus fulls ‘volants’ que donen al llibre un aspecte dinàmic. Aquesta tècnica destaca per la seva forma poc convencional i les infinites lectures que ofereix. És ideal per a llibres visuals, poètics, o senzillament lúdics.


Crear enriqueix l'ànima, deia el psicoanalista britànic, Donald Winnicott. Hi assisteixo tant que m'emociona, em colpeix ben endins.

Ah! M'encanta que hi siguis i que seguim compartint tot allò que així es doni. I moltíssimes gràcies per tants càlids comentaris en el post anterior, omple de veres, ha estat molt maco llegir-vos. La blogosfera és un espai gratament màgic i enriquidor.

14 comentaris:

Anna ha dit...

Benretornada, Gemma, t'hem trobat a faltar!!
Una feina fantàstica i molt bonica la d'aquesta enquadernació... molt original!
Una càlida abraçada, i molt bon cap de setmana!

Ester ha dit...

Me n'alegro que tornis a viatjar pluralment!! i quina enquadernació de retornada..m'encanta.Un petonas Gemma

garbi24 ha dit...

Benvinguda a la blogosfera.......que tant ens dóna i aprenem.

Cris ha dit...

Ben tornada Gemma! T'esperavem!
Una enquadernació preciosa per aquest retorn.

Ens retrobem pel ciberespai! :-)
Petons,

digue'm ariadna ha dit...

... M'alegra molt la teva tornada! Prenc nota de la proposta d'enquadernació, m'ha agradat molt el seu format i el joc de lectures que ofereix...

David ha dit...

M'alegro molt que hagis decidit de tornar, Gemma. Quina meravella d'enquadernació.
Salutacions!

Eau ha dit...

Que bé que has tornat. M'agrada molt la teva entrada. La creativitat endolça el cor i la vida.
Petons i benvinguda a casa teva.

Joana ha dit...

Gemma, quina sorpesa!!!
i quina alegria més gran em dónes!!!
No et pots imaginar com et tirava en falta!!!
M'alegre moltíssim, de debó.
Les teues enquadoernacions són genials, en puc donar fe i els teus post, també.
T'aniré visitant sovint
Una gran abraçada i molts B7s

babel36 ha dit...

Hola Gemma, pues me alegro mucho de tu resgreso, porque me gusta hacer una visita de vez en cuando para ver tus trabajos, un saludo ;(

Siempre al filo de lo pisable ha dit...

Hola Gemma!

T'esperavem i t'hem trobat a faltar!

Una abraçada de benvinguda.

義珊 ha dit...

Well done!........................................

GEMMA ha dit...

Ei! Gràcies pels vostres grats comentaris, que macos sou, m'alegra saludar-vos de nou. Ens seguim llegint, i tant.

L'enquadernació ha estat tot un descobriment, i haurieu de veure quines enquadernacions fan alguns, hi ha treballs increibles.

Petons i bells somriures!

CALPURNI ha dit...

M'alegra la teua tornada a la blogosfera.
Salut.

GEMMA ha dit...

Que bé, gràcies Jesús, ens llegim!