dilluns, 1 de febrer de 2010

Senzill

Posa la mà damunt de qualsevol cosa.
No cal ni que la miris.
Sentiràs que la vida hi batega plenament.



Extret del llibre Un gran bosc de paraules, una antologia poètica de Miquel Martí i Pol en aforismes. Il.lustrat per Gemma Guich, qui ens mostra preciosos cromatismes, com ara el dibuix de la imatge.

Es tracta d'una selecció de fragments que sintetitzen idees i pensaments amb una notable economia de llenguatge.

Hi regna clara lucidesa, és un profund univers de paraules colorejades.

8 comentaris:

Clidice ha dit...

perquè la vida batega dins teu?

Cris ha dit...

Immenses com sempre les paraules de Miquel Martí i Pol. Si a més el llibre està il.lustrat, segur que és una petita joia.

Gràcies per compartir-ne un bocinet.
Petons!

estrip ha dit...

caram no el coneixia aquest recull amb i·lustracions, Segur que és una meravella!

fanal blau ha dit...

M'agrada molt Martí i Pol i crec que m'agradarà molt descobrir aquesta complicitat amb les il·lustracions de Gemma Ghich...No seràs tu?
El buscaré!

Gràcies i una abraçada!

Calpurni ha dit...

La vida batega per tot arreu, l’important és adonar-se’n.

GEMMA ha dit...

Montserrat, jo diria que com estem vius sentim que tot és viu. I si estem vius la vida batega dins nostre, exacte.

Cris, jo l'he trobat molt maco per la seva estètica i pel seu contingut, com bé dius és immens el que sempre ens mostra Martí i Pol, d'estil proper i clar, sense recargolamnets verbals. Gràcies a tu per ser-hi i dir la teva.

Hola Fanal Blau, no sóc jo, jo sóc una altra Gemma (estaria bé pintar com ella, m'agraden els seus dibuixos). A veure si el trobes doncs, l'ha publicat la Diputació de Barcelona, jo l'he descobret a la biblioteca.

Hola Jesús, compateixo plenament el que dius. I afegiria adonar-se'n i saber gaudir-ho.

Bell dimarts per a tots vosaltres!!

Joana ha dit...

Totalment d'acord, tu ho has dit, tot un profund univers de paraules colorejades.

GEMMA ha dit...

Doncs Joana sembla que coindicim!