divendres, 29 de gener de 2010

Introspecció

No fa masses dies vaig descobrir a la nord-americana Patricia Barber, cantant i pianista dins d'un estil de música de jazz menys convencional del que estem habituats, sona del tot diferent, a veure que et sembla:



Ritme de brisa obscura.

Aquí pots entrar a la seva web. I sàpigues, per si t'interessés, que dins de la pàgina d'iCatfm hi ha una emissora en la que pots escoltar jazz (també blues i soul) les vint-i-quatre hores del dia o els minisegons que vulguis dins d'un minut, i descobrir nous talents, icatjazz, sense fronteres, imprevisible.

6 comentaris:

fanal blau ha dit...

M'ha agradat això de "ritme de brisa obscura"...
La vaig descobrir fa uns mesos..., i ten raó a icatjazz es poden fer bones descobertes...
Gràcies!

- assumpta - ha dit...

No la coneixia, o si més no, penso que no havia escoltat res d'ella. M'ha agradat i força. Miraré que més hi trobo.
Gràcies per la recomanació!
Bon cap de setmana.
;)

Joana ha dit...

Gràcies Gemma, ha estat tot un gran descobriment per a mi.

GEMMA ha dit...

Hola Fanal Blau, veig que coincidim, gràcies pel comentari, bells ritmes per a tu, i que siguin de brises màgiques!

De res Assumpta, compartir és fantàstic. Que gaudeixis amb les descobertes.

Hola Joana, de res, un plaer!

Joan Sol ha dit...

Ei, Gemma!

Està molt bé, la Barber. Tinc dos o tres discos seus. Et suggereixo un descobriment recent meu que penso que et pot agradar: Inger Maria Gundersen. Aquí en tens un tast del seu disc "Make this moment", que és ideal per a moments d'intimitat ("tonight the light of love is in your eyes..."). Jo el tinc a l'ordinador i l'escolto mentre treballo, que no és ben bé el mateix, però sempre em dóna molt bon rotllo. Ja em diràs.

A reveure!

GEMMA ha dit...

Ei Joan! Gràcies, doncs si sona bé la Inger Maria Gundersen, guai, ja miraré els treballs que té. Fins la propera, i fantàstic el descobriment!

Sobre la Patricia Barber, he vist que té molts àlbums publicats, encara n'haig de sentir molt més d'ella, però té un estil peculiar del tot interessant pel meu gust.