dimecres, 23 de desembre de 2009

Landscapes

Que t'inspira aquesta obra?


Ahir vaig veure anunciada una exposició que fa aquests dies l'artista Miquel Gelabert, desconegut per mi, a la Fundació Arranz-Bravo, de L'Hospitalet. Les obres mostrades en la seva presentació em van cridar enormement, per les seves composicions colorístiques on hi juga de manera clara una calmada i aparent simplicitat. M'agrada l'estètica dels seus paisatges.

Al seu bloc pots contemplar obra seva, fer un tast previ i si vols veure l'obra en directe, ja saps! Jo si que miraré d'anar-hi, tinc ganes de percebre-les d'aprop.

(A l'imatge Landscape (v 19.0), 2009, oli sobre tela, díptic, 200 x 400 cm)

11 comentaris:

Clidice ha dit...

I és el fill d'una blogaire insigne: l'Arare de http://elmeumar.blogspot.com/2009/11/exposicio-de-pintura.html
tinc ganes d'anar-hi, a veure quan m'hi perdo :)

òscar ha dit...

Contra l'opinió majoritària, i deixant ben clar que n'entenc més aviat poc, he de confessar que gairebé tot l'art contemporani i d'avantguarda m'agrada molt. M'hi quedo atontolinat davant!

Ester ha dit...

interessant Gemma...també m'hi apropare!! GRÀCIES

garbi24 ha dit...

Es bo de saber-ho!! no el coneixia, a la seva mare si, virtualment

Joana ha dit...

Ara passe a veure. L'oli sobre tela que ens presentes dona una sensació de color i calma com tu molt ve dius, el fet de que la composició estiga dividida per la mitat amb un traç recte que dóna sensació de profunditat em fa pensar en el seu interior , és com un misteri que s'amaga endins. No sé molt bé com explicar-ho, son sensacions, res més i és una mic difícil qualificar-les.
Molte gràcies Gemma

Helena Bonals ha dit...

Natura i art superposades, colors complementaris en fila, bellesa figurativa i abstracta en relació. Molt original, per com entremescla els conceptes. És una obra on passa alguna cosa, per tant es mereix la nostra visita.

joanfer ha dit...

En la línia de la Joana, voldria deixar volar la meva imaginació:

M'inspira una cortina oberta tímidament. Si la mires fixament sembla inclús que es pugui moure. Vol mostrar-me una realitat que no arribo a contemplar del tot. Però la realitat m'agrada, em crida; perquè semblar tenir vida per sí mateixa i els seus colors m'agraden. La curiositat per descobrir-la sembla que em cridi a apropar-me cada vegada més i més...

Tonina ha dit...

Preciosa combinació de colors. M'agrada l'art modern. Passaré pel seu blog.
Bon Nadal Gemma!

Carlos Soler ha dit...

Bon Nadal Gemma!

Gemma ha dit...

Les composicions de barrejes de colors sempre em transmetes força i alegria. Que no et faltin els colors en totes les seves tonalitats durant el proper any.

Un petó ben fort i una abraçada.

GEMMA ha dit...

Hola! Com proven les festes? Desitjo que molt bé.

Veig que agrada l'obra d'aquest jove artista. Gràcies pels comentaris i citades inspiracions. M'agrada poder compartir sensacions.

Vaig anar ahir diumenge a Hospitalet a veure l'exposició, i vaig tenir la mala sort que no obrien aquests dies, i això que no sortia enlloc que estava "xapat", ja provaré d'acostar-m'hi un altre dia, està fins a finals de gener.

Petons, cava i alegria!