dimarts, 13 d’octubre de 2009

Avinença

M'agraden molt les entrevistes, com també llegir biografies, saber de la visió personal de l'individu, de la seva particular versió de les coses, de la seva singular manera de veure i viure la vida; sempre em suposen interessants contribucions reflexives.

I entrevistes com la següent, aporten clares comprensions del món actual:



Identitats, conflictes, acords, globalització, creences, crisi de valors... Les explicacions del periodista Amin Maalouf es poden llegir en el seu nou llibre Un món desajustat.

Em mantinc esperançada.

4 comentaris:

Anna ha dit...

Ostres, ja la vaig veure jo aquesta entrevista.
També la vaig trobar molt interessant i esperançadora.. veig que coincidim.
Un petonàs, bonica.

GEMMA ha dit...

Hola Anna, coincidim doncs, tot és possible i un dia vindrà el moment d'abraçar posicions, molt bon dia de dimecres!!

Joana ha dit...

Hi sóc amb vosaltres, coincidim totes tres.

GEMMA ha dit...

Benvinguda al club esperançador Joana!