dimarts, 22 de setembre de 2009

Cohen

Ahir nit vaig ser una de les 14.000 persones que van omplir el Palau Sant Jordi de Barcelona per escoltar amb ganes al Senyor Leonard Cohen (sí, un senyor amb totes les seves lletres), un altre Boss, quin concert! Ell entregat a tope i jo meravellada davant d'un treball tan ben fet, un equip de músics que tocaven de manera exquisita junt a un cor de veus femenines que en prenc nota.

Emotiva i profunda elegància de detalls; un seductor ball de lletres sonant amb una sensibilitat indiscutible; va ser una trobada gairebé mística; una vetllada esplèndida compartida al costat dels meus.


Leonard ets genial!

5 comentaris:

Joana ha dit...

Quina enveja Gemma! Quina sort! M'hagés agradat poder acudir-hi. Jo vaig poder gaudir de l'espectacle del boss que tu aomenes a Benidorm.

Anna ha dit...

Ara mateix m'envaeix una enveja sana una mica empipadora, jejeje!
Felicitats!

GEMMA ha dit...

Jaja! Enveja sana, ok!

Però tu Joana dius que fa dies vas poder complaure't eh!

Un concert que em serà inoblidable.

Gemma ha dit...

Hola Gemma, la veritat és que poguer sentir la seva veu en directe té que ser sensacional. Amb el teu post he pogut sentir el batec de la seva veu. Gràcies bonica. Un petó.

GEMMA ha dit...

Gemma, va ser un concert genial, ell un esperit profund i humà, serà sens dubte un dels meus records preeminents.