divendres, 10 de juliol de 2009

Tachibana

Em fa il.lusió compartir amb tu una enquadernació que he fet a un bloguista que es diu Yoshiro Tachibana, un artista japonés resident a Galicia, amb qui a partir d'un comentari que li vaig deixar al seu blog hem arribat a intercanviar més que unes línies de lletres teclajades.

Em va sorprendre enviant-me per mail un arxiu en pdf de la seva obra i trajectòria artística, i jo amb moltes ganes em vaig oferir a enquadernar-li com agraiment, i la cosa ha estat que després ell m'ha enviat un exemplar de la publicació que s'ha editat d'allò mateix que jo li he recopilat artesanalment (ell ja ho pretenia fer abans que jo li digués que em venia molt de gust fer-li una enquadernació d'allò que jo havia rebut per mail).


I aquí pots veure en les dues imatges superiors la mostra del que jo li he enviat, i en les de sota del que en Yoshiro m'ha enviat a mi.

Fantàstic!

5 comentaris:

Gemma ha dit...

Preciós!!!

Cris ha dit...

Gemma,
Quina anècdota tan maca!
I que xules les dues versions enquadernades: tan l'artesanal com la que ell et va enviar.

El ciberespai et propociona anècdotes i troballes ben curioses! Increïble!

Felicitats!
Que passis un bon cap de setmana.
Petons

Joan ha dit...

Un “quid pro quo”sense interès, molt maco enhorabona, aquestes coses son un autèntic regal per la persona.

:-)) Joan

Dr. Flasche ha dit...

En aquesta entrada tan bonica, dels detalls agradables de la vida, que existeixen, que són, et feixo la notícia que et vaig prometre:

http://www.elpais.com/articulo/futuro/humanos/presionan/evolucion/elpepusocfut/20090513elpepifut_1/Tes

Moltes felicitats! Es veu un molt bon treball!!

GEMMA ha dit...

Gràcies macos! Que bé que us agradi!

Com bé dieu, hi ha intercanvis espontanis genials.

PD: Merci David per l'enllaç, m'ho miraré.