dilluns, 13 de juliol de 2009

Informàtica

La realitat sovint fa més riure que un bon acudit, hi ha vivències del tot divertides, i jo com a usuària també m'havia trobat en alguna situació de l'estil de les següents, bé, de tan igualetes tampoc... però sé de que va el tema!


Converses reals enregistrades entre un Servei d'Assistència Tècnica i usuàries d'equips informàtics:

Cas 1
Tècnic de Servei: Quin ordinador té?
Usuària: Un blanc
Tècnic de Servei: (Silenci)

Cas 2
Usuària: Hola! No puc treure el disquet de la disquetera.
Tècnic de Servei: Ha intentat prémer el botó?
Usuària: Sí, és clar, està com enganxat ...
Tècnic de Servei: Això no sona bé, prendré nota.
Usuària: No .. Espera ... No hi havia ficat el disquet ... està encara a la taula ..., gràcies.

Cas 3
Tècnic de Servei: Faci clic sobre la icona de 'El meu PC', a l'esquerra de la pantalla.
Usuària: ¿La seva esquerra o la meva esquerra?

Cas 4
Usuària: Hola, bona tarda, no puc imprimir, cada cop que ho intento diu 'No es troba impressora'. He agafat fins i tot la impressora, l'he col locada davant del monitor però l'ordinador encara diu que no la pot trobar.

Cas 5
Tècnic de Servei: Què veu en el vostre monitor ara mateix?
Usuària: Un osset de peluix que em va comprar el meu xicot.

Cas 6
Usuària: No puc connectar-me a Internet, apareix error de clau.
Tècnic de Servei: ¿Està segura que està utilitzant el password correcte?
Usuària: Sí, estic segura, vaig veure al meu marit escriure'l.
Tècnic de Servei: Em pot dir quin era el password?
Usuària: 5 asteriscs.

6 comentaris:

Joan ha dit...

Molt bo, si,si jjejjej

¿Quina diferencia existeix entre una persona normal i un metge d’ordinadors?

Que una persona normal veu una bombeta fosa i directament va i la canvia, mentre que un metge d'ordinadors intentarà convèncer-te de que l’estat normal de la bombeta és fosa.

Joan:-))

Siempre al filo de lo pisable ha dit...

jajaja bonisim !! Diuen que un tècnic va presntaruna factura per 1.000€, quan nomes va apretar un cargolet de l'equip. El director d el'empresa li va fer especificar les partides de feina, ja que li semblar abusiu el preu, envers la feina feta.
La nova factura deia:
Apretar un cargol.........0,01 €
Sapiguer quin cargol apretar 999,99 €

Petons

GEMMA ha dit...

Jaja!! Si si, els de fora ho veiem amb uns altres ulls, i penso ara amb altres gremis: mecànics, reparadors en general... nosaltres només desitgem una factura amb pocs ceros, i pensem que no serà per tant! I diuen que qui paga mana! Que va...

mar ha dit...

jejeejeje...

però això que sigui una usuària... hi ha dones molt hàbils amb els ordinadors!

una abraçada!

GEMMA ha dit...

Mar, potser si que millor dir dones novates en ordinadors (futures usuàries), perquè és veritat que n'hi ha d'hàbils, però sobretot no pretenc que es faci una lectura masclista eh! Petons bonica!

Anònim ha dit...

hi, how are you? synthroid online [url=http://dotnet.org.za/members/cheap-synthroid-online.aspx]cheap synthroid[/url] http://dotnet.org.za/members/cheap-synthroid-online.aspx online