divendres, 29 de maig de 2009

Tallers

Avui divendres s'inaugura la nova edició dels Tallers Oberts de Ciutat Vella de Barcelona, tens doncs aquest cap de setmana i el proper per acostar-t'hi i passejar tranquil.lament pels diversos punts on artistes de diferents gremis obren el seu taller per tal que facis una ullada i descobreixis com treballen.

Fa anys hi vaig anar i vaig disfrutar moltíssim, tens l'oportunitat de parlar amb els artistes, també hi ha activitats paral.leles: rutes, tallers, exposicions i xerrades com a opcions alternatives.

A la seva web tens la informació a més del plànol en format pdf on apareixen ben situats els diferents tallers.


Doncs ja ho saps, pots aproximar-t'hi i fer el tafaner. Si hi vas, que en gaudeixis tan com puguis!

4 comentaris:

Ester ha dit...

Bon dia!! ei que bé....jo també hi vaig anar fa un temps i és genial. A veure si m'hi puc apropar....GRÀCIES, també ho informare a traves del meu bloc..heheheeh
PETONASSOS

Cris ha dit...

Hola!

En altres edicions havia sentit parlar d'aquesta iniciativa. Em sembla fantàstic poder veure in situ el treball dels artesans/artistes!
Crec que és una bona manera d'apropar l'art a la gent.

Gràcies per informar-nos-en!
Petonets i bon cap de setmana!

Gemma ha dit...

Gemma, avui la teva proposta m'ha anat de perles per recomanar-li a un altre persona. És interessant, però jo no hi podré anar.Catxis!!!
Un petó.

GEMMA ha dit...

Hola!! De res noietes, són propostes que a mi també m'agraden, de fet potser m'hi acosto el proper cap de setmana. Petons!