divendres, 15 de maig de 2009

Sostenibilitat

Petz Scholtuz és una jove, original i compromesa ecodissenyadora que s'està convertint en tot un exemple de responsabilitat:



Casa seva està estructurada per criteris de sostenibilitat, on hi habiten un munt d'evidències que demostren que si es vol és possible ser ecòlogic, val la pena veure el video i entrar al seu blog per tal de poder comprendre l'abast del seu projecte.

Un seguit d'accions sostenibles com són: hortet i compostador al bacó, catifes biodegradables, terra flotant fet amb suro, calaixos i armaris construits amb la fusta de les caixes d'envasos, llums fetes amb bidons etc... a preus assequibles.


Un notable saqueig d'arguments ecològics i ètics a seguir, posicions fermes.

3 comentaris:

Tonina ha dit...

Molt interressant aquest vídeo. La bicicleta-carro és genial, a vegades no hi pots anar a comprar per manca d'espai i ells no tenen aquest problema. M'encanta.

Dr. Flasche ha dit...

i un últim detall...

els teus punts suspensius al meu comentari sobre l'entrada de la correspondència, són una invitació?

jo, no m'ho pensaria dues vegades, trobo a faltar escriure!!!

GEMMA ha dit...

Hola Tonina, imaginar aporta sempre idees a moltes solucions, oi? Peonet!

Dr, Flasche, els meus punts suspensius significaven que si no tens prou amb la publicitat que t'arriba a la teva bústia tradicional, doncs et passo la meva, que a mi també me n'envien i no em serveix de res. Es dirigien en aquesta idea els puntets! Bon finde!!