dilluns, 11 de maig de 2009

Singular

Ahir al matí vaig anar al teatre Poliorama a veure una obra infantil excel.lent, Hansel i Gretel, et creuràs que em vaig emocionar? Doncs si, em van sorgir les llàgrimes. Un treball al.lucinant, recomano que qui tingui nens vagi a veure-la, està tan ben feta, preciosa!


Suposo i interpreto que em va transportar a la meva infantesa... Francament no ho sé, però vaig flipar i flipo encara pel pronunciat humiteig dels meus ulls.

Una reacció de sabor sorprenent.

8 comentaris:

Tonina ha dit...

El tenc una mica lluny, però pel que dius degué estar molt bé. La història de Hansel i Gretel és preciosa, un gran clàssic.
Salutacions

Anna ha dit...

Doncs no sería mala idea, encara que els meus nanos són massa grans per agafar-s'ho com un conte i massa petits per disfrutar-ho com una bona obra teatral... l'alternativa és anar-hi sola cosa força complicada ara mateix, però ho tindré en compte.
Una abraçada dolça però no enganyosa.

GEMMA ha dit...

Hola parelleta! És que com la he trobat fantàstica en molts sentits doncs crec que val la pena extendre-ho. Gràcies. Petons i bon dia.

Anònim ha dit...

Bones!! Ens alegrem molt que us agradés l'espectacle!! Som la companyia La Roda Produccions, responables del musical Hansel i Gretel... No sé com hem arribat a parar al teu blog i t'hem de dir que, comentaris com els teus, son els que ens ajuden a tirar endavant i seguir treballant dins d'aquest camp, el teatre familiar!! Una abraçada molt i molt forta!!! Per cert, tu si que ens has emocionat amb el teu escrit... Ah, i si voleu un cd d l'espectacle tant sols ens heu d'enviar un mail i passar-vos un diumnege d'aquests pel Poliorama a buscar-lo!!! Salut!! ;)

info@larodaproduccions.com

GEMMA ha dit...

Ostres, quin honor de visita!! La xarxa virtual és un mocador, com has arribat fins aquí? Benvingut a tu i tota la companyia de La Roda Produccions! Fins propers espectacles. Gràcies. Endavant!!!

Anònim ha dit...

Doncs posant "hansel i gretel teatre poliorama" en el google i anar mirant... jeje! Sempre ho fem per veure diferents comentaris, crítiques, etc.
Si voleu un cd de l'espectacle fes-m'ho saber i us el fem arribar o el podeu venir a recolli quan volgueu pel teatre poliorama, ok?

Gràcies de nou!!

Una abraçada!

Dr. Flasche ha dit...

La cançó només comparteix el títol, però m'ha vingut al cap, i com a mi, em possa de bon humor, la deixo aquí:

Hansel i Gretel, de Joan Miquel Oliver...

http://www.youtube.com/watch?v=VcT2lH6LWDw

GEMMA ha dit...

Ok, anònim, ara si que entenc la troballa! Petons

Hola Dr.Flasche, el video que comentes el vaig descobrir un dia per Internet, i és veritat que té un ritme alegre. Gràcies per la recomanació!