dilluns, 18 de maig de 2009

Ritmes

Ha estat un cap de setmana de ritmes jazzístics esplèndids, ofert per la Nit dels Museus gratuïts a la ciutat de Barcelona: bossa nova amb la veu d'Euclydes Matttos Trio, els ritmes dixis de la Jinx Jazz Band i el ballable swing dels joves Ivanow Jazz Group amb una veu femenina del tot inspiradora... fantàstics moments, ara ja per recordar-los i reviure'ls com si d'una fotografia sonora es tractés.


Com m'ho evoca el munt de gestos de la imatge de Peter Funch, són impressions que un s'apropia per tenir l'opció d'autosatisfer-se tot reproduint-ho posteriorment.

5 comentaris:

Cris ha dit...

Diuen que amb la fotografia tenim l'oportunitat de capturar el temps.
Les fotografies ens evoquen moments viscuts i sovint -com en aquest cas- ens transporten a recordar músiques, olors, presències del què vam viure.

Boniques fotografies les del Peter Funch.

M'alegro que gaudissis de la Nit dels Museus.

Petonets!

Ester ha dit...

BON DIA AL DEMATI!!
Quines fotografies tan autèntiques!!! son fotos treballades previament o son realment instants que el fotograf capta??. M'HAN IMPRESIONAT, autentic art fotgràfic

Anna ha dit...

No saps com envejo el teu cap de setmana... no vulguis saber com ha estat el meu, jeje!
Fantàstica foto!
Un petó.

Pèsol ha dit...

La foto genial, sembla impossible tan de moviment dins d’una foto. Jo sento la música i tot.
Petons.

GEMMA ha dit...

Hola macos, veig que la foto de Peter Funch us ha flipat eh! Jo diria que és un muntatge, que està feta a patir de diferents fotos previes, i n'ha fet una excel.lent composició posterior, i el resultat és aquest espectacular efecte de moviments dins d'un ampli espai que transpira acció i també certa música de fons, si més no el soroll dels obturadors de les càmares. Fantàstic! Petons i bon dia tinguin!