dimarts, 26 de maig de 2009

Llaunes

Que podries fer amb unes llaunes buides: llums!


Fàcils de fer, el taladro i el soldador són les eines principals. Per ocultar el disseny imprès en la llauna es pot pintar amb un símil de zinc amb pintura per alta temperatura, però el color dependrà també del gust de cadascú i de l'ambient on es vulgui situar. Per fer les incrustacions de la seva decoració com es mostra a la foto es poden usar papers metalitzats i penjolls de vidres de colors. Caldrà foradar la llauna per la part superior per col.locar el portallums on va la bombeta, i fer vàries perforacions per tota la llauna per evitar el seu reescalfament. Es poden escollir diferents mides de llaunes i penjar-les juntes en desnivell.

Tret del manual Reciclado de muebles y objetos. El arte de renovar lo viejo, de Matilde Asenzo i Nora Menzel, editorial Albatros. El llibre me l'han deixat però he vist que es pot consultar en format digital per internet, aquí tens el link per si t'interessés fer-li una ullada: llibre.

Ingeni i creativitat al gust de cadascú.

7 comentaris:

Tonina ha dit...

No sé si en facis qualcuna per mi. M'encanten aquests invents reciclats però sóc poc manyosa per fer-los.
Quines coses més interessants que fas, guapa. El llibre és preciós.
Una forta abraçada.

Rosana ha dit...

Que hippie, la tía...!! =D
Ara que hi penso... jo també tinc alguna llauna reciclada! La del préssec en almíbar de la casa Helios m'encanta... la faig servir de portabolis :)
Merci guapa, per l'enllaç.

Cris ha dit...

Doncs jo guardo les llaunes de té Twinnings, m'encanten!
Aquests "inventillos" són xulíssims!
Amb una mica d'enginy es poden fer coses molt guapes i per pocs diners!!!

Gràcies per l'enllaç al llibre! :-)
Petons no reciclables! (són frescos del dia)

diurf ha dit...

Genial! m'apunto la idea, i em miraré el link del llibre!

Un petó!

GEMMA ha dit...

Hola hippies (seguint la simpatia de la Rosana!) jaja!!

Doncs ja sabeu noietes a guardar més llaunes, a veure qui aconsegueix una cole més xula, i fa més llum!

Petons desenllaunats (i frescos del dia només faltaria, jaja Cris!!)

annna ha dit...

Tia, perdó, Gemma ets una canya!!!
a sobre que recicla, decora, restaura i queda bé! xq son xules, igual que aquelles caixetes...precioses, estas feta una manetes....i lo més way l'enquadernació, que costa un c*ll* de fer!

Rosana; veuras una turista més pel teu bloc, sóc jo, com que tb és molt interessant, sempre i xafardejava....i m'encatava aixi que estas a la llista de prefes meus,
encantada!

fins aviat, pt
annna:)

GEMMA ha dit...

Hola Anna, jo encara no l'he feta aquesta llum, però la tinc en ment de fer, m'ha encantat la idea.

Bellíssims collars els que fas tu!!

Petons bonica