dimecres, 6 de maig de 2009

Indomable

"La dansa no només és forma" diu el coreògraf belga i director de cinema Wim Vandekeybus, que ha escollit Barcelona per estrenar el seu nou espectacle, nieuwZwart.


M'ha cridat l'atenció. La dansa contemporània m'acostuma a agradar, encara que sovint és indesxifrable, però he vist una curta mostra d'aquest espectacle i d'aquesta diminuta presentació em surt dir que la trobo repleta de masses majúsculs aires enèrgics i foscos, o en una paraula: aspre. (Si cliques sobre l'espectacle veuràs un tros d'aquesta proposta.)

La seva companyia es Ultima Vez.

Inventem una coreografia?

(Per cert la fotografia no pertany a aquest esmentat espectacle)

2 comentaris:

Anna ha dit...

Bon dia bonica.
Mmmmmhhh, ja saps que la dansa m'agrada... be, quasi m'apassiona.... però també saps que no especialment la contemporània, almenys aquesta "tant" contemporània (jejeje).
Tot i així reconec que és espectacular el moviment dels cossos i la plasticitat, em meravella les coses que poden arribar a fer de manera tant harmònica, fabulós!
I si, et dono la raó amb lo de que és (o sembla) aspre, almenys el trosset que es veu... cal suposar que és el que volen transmetre, i si és així o aconsegueixen, almenys en mi.
Un petó i que passis un bon dia.

GEMMA ha dit...

Hola Anna, si ja sé que et va la dansa (o potser hauria de dir les danses,jaja!), el cos convida a un extensiu i expressiu llenguatge, per aquí Barcelona hi ha un conjunt de bones i àmplies propostes, ja seguirem compartint parers.

El meu dia ha estat agrable, gràcies maquíssima, desitjo que el teu també. Petons!