dimecres, 1 d’abril de 2009

Pluja

Avui podríem cantar la cançó d'en Raimon...


Al meu país la pluja no sap ploure:
o plou poc o plou massa;
si plou poc és la sequera,
si plou massa és la catàstrofe.
Qui portarà la pluja a escola?
Qui li dirà com s'ha de ploure?
Al meu país la pluja no sap ploure...


M'agrada la pluja, a pesar que et pot deixar ben xop i trencar-te els plans programats!

Però em sembla molt que ben aviat sortiran els raigs de sol... o si més no, des d'on em trobo els entreveig insinuar-se.

3 comentaris:

Pèsol ha dit...

Mira, ara mateix entra per la meva finestra un tímid raig de sol. Es una petita treva pel que expliquen els entesos dels mapes. M’agrada el sol i m’agrada la puja.
Petons

Siempre al filo de lo pisable ha dit...

Hola Gemma!

M'agrada molt la pluja...la d'avui era d'aquestes tan maques, que fan que la llum sigui d'allo mes especial.

Pero en venien ganes de quedar-me llegint al llit amb una bona tassa de te, suc de taronja i galetones.

Una abraçada ennuvolada

GEMMA ha dit...

Doncs veig que a la pluja també li agrada servir-nos amb la seva presència!

Millor deixem-nos fluir faci el temps que faci... Però, un ocellet m'ha dit que aviat sortirà un sol en majúscula. Petons esperançadors!