dilluns, 13 d’abril de 2009

Panoràmica

He passat uns dies fantàstics a Port de la Selva. La pluja també hi era present, però va haver estones com la de la foto, camí cap a Sant Pere de Rodes, que va estar en tranquil.la treva, permetent així la visita atenta del Monestir, apreciant de manera acurada la magnífica restauració que han fet a tot el Castell, i les vistes són impressionants.


Un lloc més que ja no tinc pendent de visitar dins terres catalanes.

I la Tramuntana no va voler fallar a la cita. Al Cap de Creus bufava aquest vent que no vegis el perill, una ben creïble plantada per una servent creu, doncs se t'enduia amb una facilitat que acollonava, la cosa no està per bromes, tot és costa abrupta. Crec que en aquest punt vaig agafar el fort refredat que ara pateixo, tinc una greu tos seca que m'està signant l'interior del coll, començo a tenir la gola encetada. A per la mel, i tot al seu ritme, quin remei!

3 comentaris:

Gemma ha dit...

Hola Gemma, mira si es acollonant la Tramuntana que ha inspirat a poetes com en Plà, a pintors com en Dalí, i a grups musicals com Sopa de Cabra, entre d'altres...Segur però que a canvi et va regalar una estona de cel blau i sol solet vinem a veure vinem a veure que tinc fred!
Millora´t, és un plaer que estiguis a casa de nou.

Gemma ha dit...

Sobre el poeta volia dir Joan Carles Fages de Climent, i com escriptor ara sí, el genial Josep Plà.
"Vinem a veure"...tela! vull dir vine'm. Espero estar mes fresca demà a la feina.

GEMMA ha dit...

Ok Gemma, la Tramuntana és un vent que pica fort si, i no m'estranya que inspiri a un munt de gent per dir la seva. I tranquil.la, que ja passa que de vegades ja sigui per la precipitada tecla o per la neurona de torn queden impreses coses incorrectes. Un plaer saber també de tu! Gràcies. petonet