dijous, 12 de març de 2009

Ironia

Diana Raznovich és una gran ironitzadora de la realitat, les dones estan en el centre de les seves imatges, en una entrevista que li han fet a la revista Literata d'aquest mes de març ens diu entre altres coses això:

El riure facilita moltíssim la comunicació. M'agrada construir un humor filosòfic, compromés, fi, penetrant. L'humor li treu solemnitat a tot l'enfilall d'imbecilitats que ens volen ficar al cap.

Si no apostés per un futur de color, no em sentiria motivada. Sé que hi ha gent dedicada a la destrucció. Jo espero formar part de l'immens conglomerat humà, que inverteix la seva creativitat en qüestionar els pactes existents, el poder tal com està construït, per tal de generar un món més igualitari i més just.



Per cert aquesta escriptora i periodista té un blog.

4 comentaris:

Ester ha dit...

Bon dia Gemma!! m'ha encantat aquest post....realment aquest filosofia de vida m'agrada
PETONASSOS

GEMMA ha dit...

Bona nit Ester! T'encanta la filosofia de la ironia que comenta la Diana potser? O la de la vinyeta? No m'ha quedat clar, ho sento! Petons!

Siempre al filo de lo pisable ha dit...

jajaja Gemma,a mi m'encanta la filosofia de la ironia!
I la vinyeta es genial...em sento molt identificada.

Una abraçada

GEMMA ha dit...

Hola Esther!! Veig que tens masses coses pendents, no pot ser! Si vols un cop de mà, ja saps on sóc! Una abraçada