dimarts, 17 de febrer de 2009

Re-pla

Aquest darrer cap de setmana vaig descobrir un lloc que recomano per anar a dinar a base d'unes sensacionals tapes, saborejar i deleitar-se amb plats de receptes per repetir, o senzillament prendre't un tallat o una cerveseta fresca...

Jo vaig tastar l'ou ferrat amb foie, l'amanida de refresc amb una salseta per llapar-se els dits, croquetes de xipirons (si! nyam..), caps i pota (inigualables "callos"), unes mongetes blanques cuites amb una salseta exquisita per sucar-hi pa, i per postre el pastís de xoco amb gelat de galeta Maria (Dorada eh!!). Tot acompanyat amb una copa de vi negre (per cert hi ha vins per triar a dojo) i un cafè sol per digerir l'esplèndid àpat.


Si hi aniré altres cops?? I tant, un lloc d'aires bastant informals, amb encant i sabor, a més de transmetre'm molt bona energia!

Si t'interessa, sàpigues que està pel centre de Barcelona, concretament al C/Montcada 2, i es diu el Re-pla, dilluns tanquen però diumenge nit està obert. Per organitzar entaulats amb amics del tot aconsellat.

Val molt la pena, si hi vas ja m'explicaràs.

Quina propaganda l'hi faig oi? És que vaig estar molt a gust, i tan el xef com tu us ho merexeu.

12 comentaris:

Rosana ha dit...

Bones!!

Mmmm... Gemma, m'encanten les recomanacions!! M'agrada que em motivin! Te molt bona pinta, la veritat. Sembla molt original.

Crec que sería una bona idea fer-ne posts d'aquests de tant en tant, fa poc em va venir al cap pendre la iniciativa de fer un blog amb un recull de llocs interesants a la ciutat... fins i tot li vaig trobar un nom: "play in the city". Al final va quedar la cosa en un simple post (el de la xcolata de Can Viader).

Aii, quina gana que tinc ;D

GEMMA ha dit...

Bones Rosana!! Si hi anessis a veure que et sembla. La granja Can Viader encara la tinc pendent, però la tinc present, una tassa de xocolata calenta ara mateix... mmm!

Ester ha dit...

mmmmm...ja se'm fa la boca aigua. A veure si ben aviat m'hi puc apropar i te'n dic alguna cosa
GRÀCIES per la recomenació
Ester

Cris ha dit...

Nena Gemma, avui has causat una salivera general a tots els teus lectors!
Només de llegir el què vas tastar era per dir: que siguin dos!
Jo també me l'apunto a la "carpeta" de pendents.
Per cert, has pensat a demanar-los una comissió per la propaganda?!! ;-)

Petons guapa!

pd/ La idea de la Rosana de fer un blog de recomanacions estaria molt bé...Ens animem?! El podriem fer entre totes!!!! :-)

GEMMA ha dit...

Hola gourmetes!! Jaja!! Doncs això que proposes Cris referent a la idea de la Rosana està molt bé!! Ester t'animes? Rosana com ho veus? Jo si m'animo, a veure com va el coro. Petons a totes i bones degustacions!

Rosana ha dit...

Ei qué guaai!! Haurem de donar-li forma en els propers díes... Us sembla xulo el nom? Podríeu proposar noms. Vinga! Tormenta de ideas! Això es mereix una reunió d'editores.
=D

Cris ha dit...

Yuuuupiiii!
Sona molt bé tot plegat.
A mi el nom em sembla xulo, no sé si cal que en busquem un altre...A veure què diuen la resta.
Rosana la Bego em va dir que ets de Terrassa, i tu Gemma ?, jo visc a Monistrol (està apropet) però treballo a Bellaterra, de manera que podem fer la "reunió d'editores" a Terrassa si us va bé.
A veure què dieu... :-)

GEMMA ha dit...

Ok perfecte, doncs em sembla bé
quedar a Terrassa, ens enviem mail i concretem dia i lloc? la propera setmana? o com ho fem?

El nom jo també el trobo xulo!

Qui s'apunta més, encara no hem tancat llista!!

Ester ha dit...

Ostres tu quina moguda més maca!!!! Doncs em sembla molt bona la idea!!m'hi puc afegir a la llista?
petonada i bon profit
Per cert el nom també m'agrada
Ester

GEMMA ha dit...

Ok Ester, que bé que t'afegeixis!

Que noietes, organitzem trobar-nos doncs?

Aquí els mails, però el de la cris dubto si és el correcte:
eperis2003@yahoo.esm (ester)
viatge plural@gmail.com (gemma)
noreply-comment@blogger.com (cris)
rosana43@hotmail.com (rosana)

GEMMA ha dit...

La de l'Ester no l'he posat bé, ho sento: eperis2003@yahoo.es

Ester ha dit...

ok la correcció Gemma...cap problema
fins aviat gourmetes!!!