dissabte, 3 de gener de 2009

Sincronia

Com a primer, un acudit que et dec d'ahir:

- Quina hora tens si us plau?
- Doncs, ara mateix, són les 10.45h.
- Ui! Que tard que és!
- Haver-m'ho demanat abans.


Just el vaig sentir ahir a la tarda per la ràdio, em va fer gràcia, no és requetebó però el trobo simpàtic, i desitjo que et provoqui alguna ganyota, com ara un dolcíssim somriure encara que només sigui mini-mini. Si en saps un de més bo, sóc tot ulls per llegir-te.

I com a segon, la peça "The Lord God Bird" del nord-americà Sufjan Stevens. El vídeo té un aire de pulsacions que em són coincidents. Crec que ja toca que em faci un regal.

video

Per cert, com et prova l'any?

Bon cap de setmana!

2 comentaris:

elpregonero ha dit...

Ey Gemma, decirte que tu chiste ha conseguido mi sonrisa, así que animo en tu nueva faceta.
Y ahora mi chiste, un poco más acido:

¿Por qué son mejores las pilas a los hombres?
Porque al menos tienen un lado positivo.

En cuanto a tu pregunta de como nos va el año, yo como Escéptico te diré que el año no comienza ningún día, que es una convención humana, que yo por ejemplo prefiero que empiece en el equinoccio de primavera.

Besos
Elpregonero

GEMMA ha dit...

Jaja! Que bé! Gràcies pel teu humor, també m'ha provocat una alegre ganyota. La primavera és una maca estació, ja saps escollir bé, eh!

Per cert, el video que tenia penjat avui no l'havia gravat bé, l'he tornat a penjar ara, ho dic per si de cas.

Salut i bon humor, escèptic o no!