dimecres, 28 de gener de 2009

Jazz

Si bé és que m'agrada el jazz, és cert també que fa temps que aquest gènere el tinc abandonat.

Però no tantíssim, aquest novembre vaig anar pel Festival Internacional de Jazz de Bcn a la sala Bikini per escoltar el nou treball de Llibert Fortuny, amb el nou grup Trifaci. El saxo d'en Llibert sonava i sona sempre de conya, sense cap mena de dubte, fa uns sols fantàstics, i a pesar que la seva nova proposta no va ser per a mi la glòria vaig gaudir moltíssim del so del directe, i d'ell (jaja!) perquè vaig descobrir que és un simpàtic showman, no deixava de provocar somriures als allí presents.

Aquests dies ha coincidit que he topat amb dues persones que els hi encanta el jazz i una d'elles m'ha fet descobrir a Ignasi Terraza. Aquí teniu un breu tast de com sona el seu piano i com defineix el jazz:


video


Connecto amb el jazz (sense entrar en estils), ritme de la improvisació, del moment únic, d'ànima especial, em desperta vibrants emocions màgiques, com ho diria... té swing.

4 comentaris:

Me como la vida misma ha dit...

Milers de gràcies per la teva visita i el teu comentari. El teu bloc també té una estética molt acurada. Amb el teu permís l'afegeixo al reader.

Com que veig que t'agrada lo visual, et recomeno aquesta web per trobar fotografies xules:
www.1x.com

Francesc


P.D. Sabies que la marieta és el meu animal preferit?

GEMMA ha dit...

Hola Francesc, benvingut! Gràcies pel teu agradable comentari i per la web que em recomanes, me la miraré. Salut i fins la propera. Ens llegim!

maite ha dit...

Hola Gemma gràcies per visitar-me. Potser de mica en mica em torni a animar a escriure en el blog, l´he tingut molt abandonat força temps i crec que hauré de rependre l´hàbit.

A mi també m´agrada molt, però molt el Jazz, encara que darrerament tampoc vaig a gaires concerts.
Conec la música de l´Ignasi i anys enrera, coneixia el grup que tenia amb músics coneguts meus en aquell temps... ara no sé massa que s´en ha fet de tots ells, sé que segeixen en actiu, però vaig canviar de feina i els vaig perdre la pista.
Una abraçada.

GEMMA ha dit...

Hola Maite, benvinguda! Ja aniré mrant si et vas animant de nou amb el teu bloc, o sinó sempre en tindràs un munt per poder visitar, jo encantada et rebré! Molt bon jazz i bon tot. Una abraçada