dimarts, 13 de gener de 2009

Eureka

Del llibre "El Secret" de Rhonda Byrne:

Probablement t'estiguis preguntant: «Què és El Secret?» T'explicaré com ho entenc jo. Tots treballem amb un poder infinit. Tots ens guiem per les mateixes lleis. Les lleis naturals de l'Univers són tan exactes que ni tan sols tenim problemes per construir naus espacials, podem enviar persones a la Lluna i programar la posada de la nau sobre la seva superfície amb una precisió d'una fracció de segon. Allà on estiguem -ja sigui la India, Austràlia, Nova Zelanda, Estocolm, Londres, Toronto, Montreal o Nova York- tots treballem amb el mateix poder. Una sola Llei. L'atracció! El Secret és la llei de l'atracció! Tot el que arriba a la teva vida és perquè tú ho has atret cap a tu. I ho has atret per les imatges que tens en la teva ment. És el que penses. Tot el que penses ho atreus.


Aquest és el Gran Secret de la Vida?

Passa-ho!

7 comentaris:

Rosana ha dit...

Bueno... avui lamento no estar massa d'acord amb tu, Gemma. Tinc una mica de manía a aquesta escriptora perque penso que parla de lleis de l'univers sense conèixer-les realment.

Una LLEI FISICA (com les que rigen l'univers) no pot dir que "tot lo que penses ho atreus" perque si fos així, un nen petit a Ghana desnutrit i que a la seva ment només apareixen imatges d'aigües cristal.lines, ho podría aconseguir...

Pot ser si que és aplicable a certa proporció de l'humanitat... però el 70% de la població mundial només SOBREVIU i no pot fer altre cosa.

Penso que aquest llibre te un plantejament completament fals i sobretot antropocéntric.

Sempre em fas pensar, Gemma!!

Una abraçada moolt gran;)

GEMMA ha dit...

Hola Rosana! Com estàs? Abans de res gràcies per l'aportació. Dir-te que quan poso un fragment d'un llibre no vol dir que combregui necessàriament amb tot el lot, com podria ser el cas d'avui. Sobre el text que he posat avui, copiat textualment del llibre, em quedo amb la idea que transpira. Per cert, vaig llegir el llibre en format pdf. en un temps que jo no tenia ni idea que fos o arribés a ser tan conegut ni llegit per molts, d'alguna manera em va arribar via email i el moment va fer que em posés a llegir-lo (ho dic perquè després em vaig enterar que si El Secreto, que si tralarí tralarà). Pel meu gust és un llibre baix, simple, fàcil, fins i tot a partir d'un moment tonto i repetitiu. Però dins de tot el seu parloteig es poden trobar petites receptes útils, i em quedo amb aquests lleus missatges, aquestes llumetes, que són consignes positives que un pot adoptar i posar en pràctica. Com és ara el de la força del pensament (sense entrar ara en tema), no fa miracles segur (ho tinc comprovat, jaja!), però en el nostre dia a dia és imprescindible, en el nostre pas de formiguetes ajuda moltíssim.

Dóna per parlar molt més, però ho deixo aquí.

Encantadíssima de compartir pensaments amb tu! Petonàs

GEMMA ha dit...

De totes maneres, has fet que canvii un punt per un interrogant, crec que així queda més clara la meva intenció. Gràcies!

Rosana ha dit...

Aiii!! Així m'agrada més! De res guapi;)

GEMMA ha dit...

Ara les dues contentes veig, perfecte!

xploramons ha dit...

Hola, Gemma
n'havia sentit partar, però no l'he llegit. Però em recorda una mica a un altre que sí que vaig llegir i que es diu "Si no lo creo, no lo veo". Es de Xavier Guix, i està escrit al revés expressament. Ve a dir això que comentes, la força del pensament: de vegades no veiem les coses perquè el nostre pensament ens condiciona. Jo crec que tot ho veiem segons com tenim amoblat el terrat, i taant. I cadascú té uns "esquemes" de funcionament que ens fan triar a les persones i les nostres circumstàncies. Les coses casi mai passen perquè sí, encara que sigui inconscientment, nosaltres les escollim. Etc. Etc. etc.... jeje. Un saludito, Gemma!

GEMMA ha dit...

Hola xploramons! Quina ilu el teu comentari! No conec el llibre que dius però comparteixo les teves paraules. I... encara que crec que el nostre funcionament personal és complexa, és també modificable! Petons Maria!