dijous, 15 de gener de 2009

Espelmes

Un dia com avui... ÉS NENA!!

I la música que acompanyava aquell moment no era la del vídeo d'ahir, sinó una de ben diferent. Aleshores una cançó d'èxit fou "Le métèque" de George Moustaki, que diu així:

Amb la meva ressaca d'estranger, vagant jueu, de pastor grec i el meu pèl als quatre vents... / I farem de cada dia, tota una eternitat d'amor...

Et sona? Noo? Doncs possiblement en edat cronològica ets més jove que jo.

Però bé, els molts dies els he viscut, i jo ara mateix... ja menys nena... estic esplèndida, jaja!


Oi?

6 comentaris:

Rosana ha dit...

Eiii!! Moltes Felicitats=D

Per molts anys, que els que vinguin siguin millors!!

T'hauré de tibar de les orelles?

GEMMA ha dit...

GRÀCIES PRECIOSA!!

Si, encara haig de donar molta guerra de la bona!

Ok, va Rosana, perquè ets tu... et deixaré estirar-me de les orelles, però amb una condició: fes-ho molt ràpid!

Una abraçadota, joveneta!

Ester ha dit...

MOLTES FELICITATS!! MOLTES FELCITATS...et desitjo que passis un any molt feliç!!!!!!!!!!!
PER MOLTS ANYS jovanaça!!!

peto

GEMMA ha dit...

Gràcieeees!!! faré tot el possible perquè així sigui! Petonàs

Luz ha dit...

uuyy!!! tarde pero seguro...

FELIZ CUMPLE!!!!

GEMMA ha dit...

Gràcies Luz, va ser un dia molt maco!