diumenge, 11 de gener de 2009

Ana

Avui dedico el post a una bona amiga, a l'Ana, que té un cor grandíssim, m'ho ha demostrat en moltes ocasions, sí, tinc ganes de dir-t'ho.

M'ha enviat unes imatges seves de quan va estar a la ciutat marroquina de Chauen, que lliguen bellament amb la línia blavosa del post anterior, he escollit una d'elles per posar-la avui aquí, amb el seu generós permís. La fotografia la trobo inspiradora, captivadora, se m'endu per atraients trams sensitius.

Coincidències, no sé si casuals, perquè resulta que aquest país el tinc molt present aquestes darreres setmanes, encara no l'he trepitjat mai i ara mateix em vindria molt de gust deambular-hi: parets encalades, pigments, matissos, textures detallades, olors múltiples, fisonomies, sons, llums, vides... atraients contrastos em sedueixen viatjar-lo.


Ah, important! segons l'Ana "Cada dia comença un nou any", hi estic d'acord. De la mateixa manera que cada instant és un néixer, un nou despertar, un motiu de celebració al poder seguir gaudint de tantíssima excel.lència!

Per l'amistat, per la bona gent, pels qui s'ho curren.

4 comentaris:

Rosana ha dit...

Doncs quina sort que te l'Anna de tenir-te com amiga:) I quina sort que tinc jo també de poder llegir-te!!
Una imatge fantàstica, aquests són els colors que em venen a la ment quan penso en aquest país.
Una abraçada plena de d'il.lusions viatgeres;)

GEMMA ha dit...

Preciosa Rosana, que maca ets!! La nostra amistat ja fa dies que la vam iniciar! Quin despiste! Un immens petonàs.

Les il.lusions sempre vives, però les viatgeres jo sempre les duc amb la maleta feta. Jaja!

Ester ha dit...

una foto preciosa...quina força...quina sana enveja....

també tinc fotosde viatges...jo també soc la teva amiga???
hehehehe
petonassos a totes...i a tots

GEMMA ha dit...

Tu Ester, a veure a veure... jaja!! Una forta abraçada