dijous, 22 de gener de 2009

Acabat

Ja he acabat de pintar el tamboret, aquell que fa dies et vaig ensenyar. Després d'aconseguir els materials necessaris, tots artesanals, he pogut pas a pas colorejar el moble. El resultat aquí el tens, a mi personalment m'agrada, estic satisfeta del treball aconseguit. No tenia molta pràctica en pintura provençal, només allò après en un primer curs, i per tant aquesta peça junt a un seguit de caixes que ja et mostraré un dia d'aquests són els meus primers treballs amb aquesta tècnica.

He escollit els colors i l'acabat pensant en la persona a qui va dirigit.


Que maco és avançar en coneixements, en aquest cas en tècniques decoratives.

6 comentaris:

Siempre al filo de lo pisable ha dit...

Que maco!!!

A mi tambe m'agrada molt restaurar cosetes.

Et fa sentir tan be...oi?

Felicitats pel teu treball.

Una abraçada

GEMMA ha dit...

Que bé que t'agradi!
Si aporta molt tot aquest món, almenys a mi si. Gràcies pel suport, a veure si ens anem ensenyant les nostres feinetes. Una abraçada de colors!

Siempre al filo de lo pisable ha dit...

Sisi...fa temps que vull posar un parell de cosetes que vaig fer l'any passat. Pot ser ara es el moment...com que t'agrada aquesta feina, segur que guanyen valor devant dels teus ulls.

Una abraçada

GEMMA ha dit...

Doncs t'animo a que ho facis! Que xulo! Jaja, segur que se'l guanyen pel teu propi mèrit! Estaré pel cas per gaudir de les teves cosetes. Una abraçada.

Ester ha dit...

ets una artistassa!!! precios!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GEMMA ha dit...

Somric... Ah si? M'alegra que t'agradi!! Petonàs!