dimecres, 17 de desembre de 2008

Temps

- Bon dia, va dir el petit príncep.
- Bon dia, va dir el venedor.
Era un venedor de pastilles perfeccionades que calmen la set. Te n'empasses una cada setmana i ja no tens cap necessitat de beure.
- Per què vens això?, va dir el petit príncep.
- És un gran estalvi de temps, va dir el venedor, els experts han fet càlculs, s'estalvien cinquanta-tres minuts cada setmana.
- I què es fa amb aquests cinquanta-tres minuts?
- Cadascú en fa el que vol...
"Jo" es va dir el petit príncep, "si tingués cinquanta-tres minuts per gastar, aniria caminant tranquil.lament cap a una font..."


(Fragment del llibre el Petit Príncep d'Antoine de Saint-Exupéry)


Jo també faria com el petit príncep, o aniria muntada en bicicleta depenent de la distància, això si cada cop miraria d'anar a una font diferent, m'agrada la varietat. Però es podrien fer tantes coses amb aquests 53 minuts!

I tu què voldries fer?

6 comentaris:

Luz ha dit...

No lo puedo creer...
Casualidad...?

Justo este fin de semana fue mi cumpleaños, y una amiga me regaló este cuento. Ya lo habia leido, varias veces, pero no lo tenía, y me encantó que me lo obsequiara!

Qué haría yo con esos 53 minutos?? Leerlo de nuevo!!! ajajja

Besos!

GEMMA ha dit...

Una altra curiositat Luz! Felicitats amb una mica de retard, que tinguis un molt bon dia!! Gràcies. Petons

Ester ha dit...

És un dels fragments que he utilitzat moltes vegades en certes ocasions...i actualment el tenia oblidat...jo amb aquests 53 minuts....intentaria aprendre a gaudir d'ells com si fossin els unics que em queden...i si torno a tenir-los tornaria a gaudir-los!!! El petit princep és un conte realment facinant....
Gemma, GRÀCIES PER AQUEST FRAGMENT

GEMMA ha dit...

Ok Ester, a gaudir-los doncs, aquests 53 minuts i tota la resta! De res, bonica, a tu per compartir-ho i fer enriquir el bloc. Gràcies.

Rosana ha dit...

Gemma! Ja saps que aquest conte em te encantada. Cada fragment és tant simple però tan profund!
T'he enllaçat al meu blog per tenir-te accesible més comodament;)
Un petonàs!

GEMMA ha dit...

Rosana, petita princesa! Gràcies per linkar-me, bona idea, jo també farè això de tenir-vos a tots vosaltres més accessibles!