dilluns, 8 de desembre de 2008

Preikestolen

He quedat paradíssima al descobrir aquestes imatges:


Es tracta d'un dels llocs més impressionants de Noruega, no m'estranya. El lloc es diu Preikestolen, una plataforma que s'eleva 600 metres en vertical des del fiord Lyse, i no hi ha dubte que apropar-se al seu extrem causa veritable sensació de vertigen, a més a sobre de la supefície hi ha una gran i profunda esquerda que no se sap en quin moment cedirà.

L'indret de maco ho és, no sé si hi has estat en aquest punt, però quin perill, no creus?

Per cert, fer una travessia veient els fiords és una ruta més que recomenable, és un paisatge tan i tan fresc.. quins bells records em venen ara mateix d'aquestes terres nòrdiques... mmm!

4 comentaris:

Rosana ha dit...

Bon dia Gemma! Osti que xulo, quina pasada de paret!! Segur que hi ha algú que ho ha fet escalant... mmmm, aquesta fisura te molt bona pinta!

Havia vist algun video al youtube d'algun penjat que fa salt base des dels fiordos aquests... si tens una estona mira't aquest i al.lucina!!

Rosana ha dit...

Ui, que se m'oblidava el enllaç!! Quin cap...
http://www.youtube.com/watch?v=LSsjl_HIRBM&feature=related

Ester ha dit...

quina passada!!!!!!!!!! ostres m'encantaria estar allà a dalt...et deus sentir.....i com que m'encanta el risc..:))
gracies per aquesta imatge. m'apunto a mirar l'adreça que comenta la Rossana

GEMMA ha dit...

Si Rosana tu segurament penses en escalar aquest tros de roca quan abans millor eh! Jo t'animo a fer-ho. Gràcies per l'enllaç, ara me'l miraré.

Ester, si t'agrada el risc, ja saps doncs, apunta aquest indret a la teva llisteta de coses pendents!! Quantes llistetes tens plenes de coses per fer? jaja.. Petonàs!