dilluns, 10 de novembre de 2008

Tisores

Aquesta tarda he anat a la pelu, a que fer? Difícil d'endevinar... pensa, pensa. A tallar-me els cabells! Darrerament havia optat per dur-los llargs, però estava farta, així de clar ho dic.


Quin gust! M'he alliberat de melena la nuca, i em trobo més jo, no sé com dir-ho... més Gemma, jaja! És important sentir-se còmodament maca/o, no ho creus? Doncs apa, si és el teu cas, ves a per les tisores i a canviar-te de loock que després un se sent de conya. Ah! i si als demés no els hi agrada que no mirin, el que compta és dur-se amb ganes.

T'animes també tu?

3 comentaris:

Anònim ha dit...

jo ja hi ho fet!!! jijiji

Ets una provocadora o probocadora

Quina peladaaaaa!!!

GEMMA ha dit...

I oi que vas a gust? Doncs jo també!

ester ha dit...

quina pelada!!!!!